BERLÍN - Nemecký módny dom Hugo Boss dosiahol v 2. kvartáli 2015 solídny rast zisku a tržieb, za čo vďačí oslabeniu eur a tiež rozšíreniu svojej siete obchodov.
Presnejšie, tržby módneho koncernu za tri mesiace dokonca júna 2015 vzrástli medziročne o 16 % na 647,1 milióna eur v dôsledku "pozitívnych kurzových vplyvov", uvádza sa v jeho vyhlásení.
Aj vďaka tomu stúpol zisk spoločnosti pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou v 2. štvrťroku o 12 % na 123,3 milióna eur.
Čistý zisk módneho domu Hugo Boss sa v sledovanom období zvýšil o 13 % na 70,1 milióna eur.
Tržby jeho obchodov Európe v 2. kvartáli vzrástli o 7 % a prekonali tak 5-% rast tržieb na ďalších kľúčových trhoch - v USA a v Ázii.
Šéf módneho domu Claus Dietrich Lahrs po zverejnení výsledkov za 2. kvartál skonštatoval, že sa v nich odrazil "veľmi zdravý vývoj vlastnej siete obchodov". Je preto optimista, čo sa týka tržieb v Európe aj v 2. polovici roka, ale zároveň očakáva, že podmienky na trhu v USA a Číne budú naďalej zložité.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies