Svetová športová značka sa rozhodla pre reformy a novú stratégiu spoločnosti

NETKY.SK • 21 Jún 2017, 08:18 • 2 min
Svetová športová značka sa rozhodla pre reformy a novú stratégiu spoločnosti

OREGON – Americká značka Nike sa rozhodla pre novú stratégiu, čím sa chce aj naďalej udržať medzi top jednotkami na svetovom trhu.

slovakia

left justify in out

Americký výrobca športových potrieb sa chystá zúžiť svoj sortiment ponúkaného tovaru aj predajnú sieť. Výrobu plánuje sa sústrediť iba na športové oblečenie, obuv, športové pomôcky pre futbalistov, basketbalistov či bežcov.

 

Z výroby plánuje vyradiť až jednu štvrtinu svojich produktov, o ktoré nie je až taký veľký záujem. Nová stratégia spočíva v zameraní sa na jednotlivé športy.  Novinkou má byť aj Nike Express Line, systém výroby, ktorý má zefektívniť proces objednávania, samotnej výroby a doručenia.

 

„Robíme to preto, aby sme náš tovar k zákazníkovi dostali čo najrýchlejšie,“ tvrdí šéf Nike, Mark Parker. Aj napriek faktu, že sa spoločnosti v posledných rokoch veľmi darí a zaznamenáva rast tržieb, ktoré v minulom roku dosiahli až 32 miliónov amerických dolárov sa rozhodla pre reformy v spoločnosti.

 

Hlavným dôvodom zmien v spoločnosti má byť odlíšenie sa od svojho najväčšieho konkurenta, ktorým je Adidas.

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Katarina Z.
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies