V kraji už funguje osem zákazníckych centier IDS, pridajú sa k nim ďalšie štyri

NETKY.SK • 30 November 2023, 17:30 • 2 min
V kraji už funguje osem zákazníckych centier IDS, pridajú sa k nim ďalšie štyri

Od januára čaká prímestskú autobusovú dopravu v Banskobystrickom samosprávnom kraji prechod na integrovaný dopravný systém. Ten so sebou prinesie viacero zmien a výhod, najmä pre pravidelných cestujúcich. K e-shopu na stránke www.idsbbsk.sk tento týždeň pribudlo aj osem zákazníckych centier, kde ľudia vybavia všetko potrebné k hladkému prechodu na nový systém dopravy.

slovakia

left justify in out

Od 1. januára 2024 budú cestujúci, ktorí v Banskobystrickom samosprávnom kraji využívajú prímestskú autobusovú dopravu, cestovať modernejšie. Do platnosti vstupuje integrovaný dopravný systém (IDS). 

Všetky dôležité informácie, ako i možnosť registrácie a kúpy predplatných cestovných lístkov, už dnes nájde cestujúca verejnosť na stránke www.idsbbsk.sk. K webu sa tento týždeň pridali Zákaznícke centrá IDS BBSK, ktoré v ôsmich mestách kraja poskytnú cestujúcim komplexné služby. 

Ľudia tu získajú informácie o pripravovaných zmenách v cestovaní, tiež si môžu zaregistrovať svoju súčasnú dopravnú kartu alebo ISIC, vybaviť novú IDS kartu, dobiť si kredit či kúpiť predplatný cestovný lístok. Centrá fungujú v Žiari nad Hronom, Banskej Bystrici, Zvolene, Brezne, Veľkom Krtíši, Lučenci, Rimavskej Sobote a v Tornali.
 
Zákaznícke centrá v kraji zamestnávajú 15 ľudí a verejnosti sú k dispozícii v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00 s prestávkou medzi 12:00 a 12:30. Výnimkou je streda, kedy sú otvorené od 10:00 do 18:00, s rovnakou prestávkou,“ informoval Radoslav Vavruš, predseda predstavenstva spoločnosti Organizátor IDS BBSK.
 
K zákazníckym centrám sa od 8. decembra pridajú aj doplnkové Kontaktné centrá, ktoré službu rozšíria do ďalších štyroch miest – na mestské úrady do Hnúšte a Krupiny, do priestorov Litterry v Revúcej či do Kultúrneho centra v Detve. Tieto centrá pritom vedia zabezpečiť všetky služby, ktoré poskytujú aj zákaznícke centrá a budú fungovať dovtedy, kým ich ľudia budú potrebovať.

 

 „Len nedávno sme vás informovali o spustení e-shopu a dnes spoločne slávnostne otvárame Zákaznícke centrá IDS BBSK. Ľudia sa tak dostanú k informáciám a všetkým službám týkajúcim sa cestovania ako fyzicky, tak aj online. Pevne verím, že moderná, prehľadná a komfortná verejná doprava priláka čo najviac cestujúcich. Tiež verím, že mladí ľudia pomôžu svojim rodičom a starým rodičom s online registráciami a vybavia tak väčšinu administratívy z pohodlia domova,“ povedal predseda BBSK Ondrej Lunter.
 
Na stránke www.idsbbsk.sk nájdu cestujúci všetky informácie aj spomínaný e-shop, v ktorom je možné si kúpiť všetky druhy cestovných lístkov.
 
Registrácia je veľmi jednoduchá a zaberie len niekoľko minút. Do dnešného dňa už máme celkovo zaregistrovaných takmer 5000 cestujúcich, čo považujeme za veľmi priaznivé číslo,“ doplnil Radoslav Vavruš.
 
Ak si cestujúci kúpia predplatný lístok online do konca januára 2024, získajú k nemu ďalších 30 dní cestovania zdarma ako bonus. Navyše, celý január 2024 bude Mesiacom mobility, kedy bude cestovanie vo všetkých prímestských autobusoch v Banskobystrickom samosprávnom kraji pre všetkých cestujúcich bezplatné.
 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Miroslav Rimaszombati
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies