Triky, ktorými vás obchody lákajú, aby ste u nich minuli čo najviac!

NETKY.SK • 28 November 2014, 16:34 • 2 min
Triky, ktorými vás obchody lákajú, aby ste u nich minuli čo najviac!

BRATISLAVA – Máte doma všetko, čo potrebujete a aj napriek tomu chodíte často nakupovať? Dostali vás!

slovakia

left justify in out

Nie nikto vás nenachytal, len ste podľahli trikom, ktoré má každý obchod pripravené na to, aby oklamal zákazníkov. Blížia sa Vianoce, a preto vám ukážeme niekoľko trikov, ktoré si na nás obchodné reťazce pripravili.

 

Predstavíme vám ich hneď niekoľko:

 

1. Obrovský nápis výpredaj priláka zákazníkov, ktorí väčšinou odídu domov s vecami, ktoré ani vo výpredaji neboli

 

img

 

2. Hneď ako vojdete do veľkých obchodov, čakajú na vás veľké nákupné košíky. Vynájdené boli v tridsiatych rokoch minulého storočia a nepriamo nútia ľudí robiť veľké nákupy.

 

img

 

3. Veci na ktorých majú supermarkety najvyššie marže ako napríklad pekárenské výrobky sú viditeľné hneď zo začiatku, aby si nakupujúci do prázdneho košíka dali čo najviac.

 

img

 

4.  Kvety a pekárne sú zväčša pri vchode, aby zákazníkov lákala ich vôňa.

 

img

 

5. Supermarkety radi „skrývajú“ základné potraviny dozadu, aby ľudia museli prejsť cez všetky ostatné oddelenia, kým sa k nim dostanú.

 

img

 

6. Všetky veci, ktoré sú v regáloch vo výške vašich očí, sú tie najnevýhodnejšie. Najlacnejšie prdukty bývajú umiestnené dolu.

 

img

 

7. Rovnako je to aj u detí. Preto sú hračky a sladkosti položené nižšie.

 

img

 

8. Stánky s ochutnávkami vás spomalia a dajú vám čas sa po obchode rozhliadnuť.

 

img

 

9. Obchody chcú, aby sa zákazníci mohli vecí dotýkať. Podľa jednej štúdie tak nakúpia oveľa viac.

 

img

 

10. Farby lákajú zákzníkov. Na začiatku sú väčšinou teplé farby, ktoré lákajú ľudí. Ak sú už vo vnútri farby sa menia na studené, ktoré ľudí ovplyvňujú, aby viac utrácali.

 

img

 

11. Hudba ovplyvňuje každého zákazníka. Klasický hudba v obchdoch spomaľuje zákazníkov a chcú utratiť viac. V obchodoch pre mladých hrá moderná diskotéková hudba, aby mali chuť sa ísť zabávať v nových veciach.

 

img

 

12. Priestor je rovnako dôležitý. Ľudia nechcú nakupovať v preplnených obchodoch. Čím viac miesta majú, tým radšej nakupujú.

 

img

 

13. Okrem veľkého nápisu výpredaj, lákajú obchody aj na časovo obmedzené ponuky, napríklad na zimný výpredaj.

 

img

 

14. Najziskovejšie časti obchodu sú pokladne, kde ľudia čakajú. Preto sú tam umiestnené sladkosti, nápoje a časopisy.

 

img

 

15. Na záver to je vernostná karta, ktorá vás núti míňať peniaze aj za veci, ktoré nie príliš potrebujete. A samozrejme dostanete za to malý bonus, ktorý vás priláka naspäť.

 

img



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies