Potrebu asistencie by mal cestujúci na letisku nahlásiť 48 hodín vopred

NETKY.SK • 2 August 2011, 09:50 • 2 min
Potrebu asistencie by mal cestujúci na letisku nahlásiť 48 hodín vopred

Potrebu asistencie by mal cestujúci na letisku nahlásiť 48 hodín vopred

slovakia

left justify in out

img

Cestujúci so zníženou mobilitou majú bezplatný nárok na asistenčné služby pri prechode letiskom, teda pri prílete alebo odlete. Do tejto skupiny občanov patria všetci s akýmkoľvek druhom zdravotného znevýhodnenia.
      "Cestujúci by mal potrebu asistenčných služieb ohlásiť najneskôr do 48 hodín pred plánovaným odletom svojej leteckej spoločnosti alebo cestovnej kancelárii či agentúre," vysvetľuje pre TASR postup pri organizovaní asistencie hovorkyňa bratislavského letiska Dana Madunická.
      Ako ďalej vysvetľuje, po príchode na letisko by mal cestujúci vyhľadať kontaktné miesto pre asistenčné služby, ktoré sa obvykle nachádza pri hlavnom vchode do odletovej haly alebo priamo v nej. "Pomocou určeného telefónu ohlási svoj príchod asistenčnému pracovisku a pridelený pracovník ho vyzdvihne a asistuje mu pri všetkých formalitách až po nastúpenie na palubu lietadla," uzatvára.

Zdroj: TASR



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies