Na jeseň je pripravených ďalších vyše 200 propodnikateľských opatrení

NETKY.SK • 20 Júl 2011, 11:42 • 2 min
Na jeseň je pripravených ďalších vyše 200 propodnikateľských opatrení

Na jeseň je pripravených ďalších vyše 200 propodnikateľských opatrení

slovakia

left justify in out

img

Šéf Ministerstva hospodárstva (MH) SR Juraj Miškov (SaS) tvrdí, že pri presadzovaní opatrení na zlepšovanie podnikateľského prostredia tzv. projektu Singapur sa stretol s veľmi ústretovým prístupom zo strany dotknutých rezortných ministrov.
      "Pre mňa je to znakom toho, že zlepšovanie podnikateľského prostredia je prioritou, ktorú si osvojila celá vláda, nielen minister hospodárstva. Vďaka tomu pevne verím, že bude naozaj možné tieto opatrenia zaviesť do praxe," uviedol Miškov v rozhovore pre TASR.
      "Projekt Singapur bol najväčší balík, ktorý sme pripravovali a  podarilo sa nám ho presadiť. Máme pripravených ďalších vyše 200 opatrení, ktoré chceme pripraviť v ďalšom balíku. Opäť sme všetky tieto opatrenia predrokovali a na jeseň tohto roka ich chceme mať na vláde," informoval.
      "Prvou stovkou opatrení v Projekte Singapur sa zlepšovanie podnikateľského prostredia naša práca nekončí, ide o trvalý proces a budeme v ňom pokračovať do najbližších volieb. Na podnikateľskom prostredí sa dá neustále niečo zlepšovať - administratívnych prekážok je neskutočne veľa," pripomenul.
      Ďalšou prioritou podľa slov šéfa rezortu hospodárstva bolo zatraktívňovanie Slovenska v očiach investorov, to znamená akýsi reštart zahraničných investícií, ktorý tu bol a do veľkej miery aj vplyvom krízy opadol.
      "Slovensko sa ako keby dostalo mimo hľadáčik investorov a našou úlohou bolo opäť záujem o Slovensko naštartovať. Nedá sa povedať, že existuje nejaký jeden recept na to, ako to urobiť, alebo jedna čarovná formulka, ide to ruka v ruke so zlepšovaním podnikateľského prostredia. Čím lepšie podnikateľské prostredie na Slovensku budeme mať, tak tým zaujímavejší pre investorov budeme," zdôraznil.
      Druhá vec podľa Miškova je, že "sa musíme naučiť Slovensko aj lepšie predávať". "To bol napríklad fakt, ktorý sme si uvedomili po návrate z roadshow po Amerike. Silný záver z tejto roadshow bol jednoznačný - že o nás nevedia. Slovensko je potenciálne veľmi dobrý produkt, ale vôbec nie je známy," dodal.

Zdroj: TASR



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies