NEW YORK - Americký internetový obchod s oblečením Wish.com svojou novou reklamou pobúril celú komunitu ľudí s nadváhou.
Oblečenie s veľkosťami XXXL a XXXXXL firma propaguje na štíhlej modelke takým spôsobom, že ju napchala do jednej nohavice obrovských nohavíc. Tento kreatívny nápad sa však vôbec nestretol s pochopením.
Mnoho kritikov reklamy tvrdí, že fotografie zosmiešňujú ľudí trpiacich obezitou, ktorí si všeobecne hľadajú vhodné oblečenie s veľkými ťažkosťami. "Obrali o prácu moletné modelky. Keď ich vyšachovali aj z trhu pre moletné ženy, kde sa majú angažovať?" napísal jeden z pobúrených anonymov.
"Je to dosť ťažké nájsť oblečenie pre väčšie ženy. Ak si z nich niekto robí žarty, je to kruté, a zvlášť zo strany obchodu," vyjadrila sa na internete užívateľka menom Jen Marie.
"Len pri pohľade na tie fotky, mám zo seba zlý pocit," napísal ďalší nespokojný človek. "Novinka pre tohtoročnú sezónu!“ "Namiesto hľadania skutočnej moletnej modelky, zoberiete obyčajnú a napcháte ju do jednej nohy, to je tak nechutné," ozval sa na Twittery ďalší kritik, ktorého výrok podporilo viac ako 9 269 ľudí.
Niektorí nemohli uveriť tomu, že to firma myslí vážne a reklamu označili ako falošnú. Užívateľka Trisha poukázala aj na názvy niektorých tovarov, ktoré považuje za urážlivé, ako napríklad „Výborné šaty pre tučnú dámu.“
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies