BERLÍN – Kreatívni obchodníci spustili vtipnú reklamu, ktorá zobrazuje mužov nežne hladiacich svoje pivné bruchá, pričom pripomínajú tehotné ženy.
S komickou kampaňou prišla nemecká značka Bergedorfer Bier, ktorá sa rozhodla stopnúť propagovanie produktov s mužskými modelmi, aby sa priblížila k svojim skutočným spotrebiteľom.
Výsledkom sú muži s pivnými bruškami a slogan: "Varíme s láskou." Firma Bergedorfer Bier dúfa, že práve úprimnou a realistickou reklamou si získa zákazníka.
Pivné brucho je však podľa štúdie z roku 2003 v skutočnosti iba mýtus. Výskumníci v Británii a Českej republike skúmali takmer 2000 Čechov, ktorí sú všeobecne považovaní za najväčších svetových pivárov. Medzi množstvom piva a veľkosťou brucha nezistili žiadnu súvislosť.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies