MENINY , ONDREJ
close

Dnes je 30. november 2023

ONDREJ


Z histórie
30. NOVEMBER 1962

Generálne zhromaždenie OSN zvolilo U Thanta z Barmy za nového generálneho tajomníka OSN

Hebrejský dátum: 5784.3
Juliánsky dátum: 2460279

Do sviatku
24d
Do víkendu
28h
BIBLIA
close

BIBLIA

Slovo na dnes:

Milovaný, nenasleduj zlé, ale dobré. Kto robí dobre, je z Boha; kto robí zle, nevidel Boha.

Tretí Jánov list 1:11

GDPR & COOKIES
close

Cookies a nastavenia

Základné nastavenia fungovania portálu Netky.sk. Povolte vykonávanie scriptov, vypnite reklamu (platený balíček), určite si zarovnanie textu
NASTAVENIA
close

Nastavenia



Konfigurovať hlavnú stránku

Nastavte si, ktoré ktoré správy sa majú zobrazovať

Zmeniť heslo

Zmeňte si vaše heslo

Zmeniť nick

Zmeňte si váš nick

Moje faktúry

História Vašich faktúr za služby NetkyPlus

Predplatné

Balíčky NetkyPlus ponúkajú služby, ktoré sú dostupné iba predplatiteľom

Vodiči kamiónov trávia za volantom na jednom výjazde takmer 24 hodín

NETKY.SK • 28.09 • Čítanie 2 min

Diaľkový vodič kamióna strávi v priemere na jednej trase za volantom takmer 24 hodín. V extrémnom prípade môže pri jednom výjazde najazdiť aj vyše 5000 kilometrov.

slovakia

left justify in out

Najviac kilometrov pritom najazdia slovenskí a českí vodiči kamiónov v okolitých krajinách. "Z údajov  zákazníkov spoločnosti Eurowag  vyplýva, že ich flotily sa najčastejšie pohybujú po cestách na Slovensku, v Česku, Maďarsku, Poľsku a Rumunsku. Pomerne významný podiel má Maďarsko, ktoré je dôležitou tranzitnou krajinou." 

Čas, ktorý strávi vodič kamióna za volantom, sa odvíja od dĺžky trasy aj druhu logistickej spoločnosti. "Aj vďaka telematickým údajom je známe , že priemerná dĺžka prepravy u našich zákazníkov je 23 hodín a 17 minút," priblížila firma vo svojej štúdii. Závisí to však od toho, či ide o dopravcov, ktorí sa špecializujú na vnútroštátnu prepravu, alebo o firmy, ktoré vodičov posielajú naprieč celou Európou. "Najdlhšia trasa, ktorú naše systémy evidujú, mala 5046 kilometrov," uvádza Eurowag.

Eurowag pripomína , že od budúceho roka sa pre slovenských dopravcov zjednoduší ovládanie a spravovanie mýtnych platieb. Slovensko sa zapojí do systému Európskej služby elektronického výberu mýta (EETS). Vodičovi kamióna tak postačí jedna palubná jednotka na prechod takmer všetkými krajinami Európskej únie, v ktorých sa za použitie ciest platí mýto.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Interný redaktor
Zdroj: Eurowag, Foto: pixabay

Jeseň
JESEŇ SKONČÍ O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona