Prevádzkovateľ mýta má 14 dní, aby reagoval na nesplnenie parametrov

NETKY.SK • 12 August 2010, 12:40 • 2 min
Prevádzkovateľ mýta má 14 dní, aby reagoval na nesplnenie parametrov

Prevádzkovateľ mýta má 14 dní, aby reagoval na nesplnenie parametrov

slovakia

left justify in out

img

Prevádzkovateľ mýtneho systému spoločnosť SkyToll nesplnila potrebný parameter efektívnosti výberu mýta. Pri pravidelnej kontrole to zistil nezávislý znalec a Národná diaľničná spoločnosť (NDS) chce tak žiadať o zľavu z ceny za služby. SkyToll má však ešte 14 dní na to, aby reagoval na oficiálne zistenia, ktoré boli medializované v stredu (11. 8.).
      "V súčasnosti po oficiálnom oznámení výsledkov merania sledovaných parametrov kvality a úrovne služby máme 14 dní na to, aby sme v súlade s podpísanou zmluvou na tieto zistenia reagovali," vysvetľuje v stanovisku predseda predstavenstva a. s. SkyToll Matej Okáli.
      Znalec pri poslednej kontrole zistil, že efektívnosť výberu mýta dosiahla 98,81 %, pričom parameter by mal byť minimálne na hranici 98,91 %. "Zistená hodnota nie je závažným porušením zmluvy zo strany SkyToll," konštatuje NDS. Aj napriek tomu bude diaľničná spoločnosť žiadať o zľavu z ceny služby, na čo má podľa zmluvy nárok. Tá by sa mohla pohybovať do 10 % z ceny.
      SkyToll podľa znalca splnil všetky ostatné parametre z celkových desiatich sledovaných. Ide napríklad o koeficient rozpoznávania mýtnych transakcií, vymáhanie pohľadávok, odozva zákazníckej linky či dostupnosť palubných jednotiek na všetkých kontaktných a distribučných miestach.

Zdroj: TASR



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky

Netky
JAR JE TU O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona