Prevádzkovateľ mýta má 14 dní, aby reagoval na nesplnenie parametrov
Prevádzkovateľ mýtneho systému spoločnosť SkyToll nesplnila potrebný parameter efektívnosti výberu mýta. Pri pravidelnej kontrole to zistil nezávislý znalec a Národná diaľničná spoločnosť (NDS) chce tak žiadať o zľavu z ceny za služby. SkyToll má však ešte 14 dní na to, aby reagoval na oficiálne zistenia, ktoré boli medializované v stredu (11. 8.).
"V súčasnosti po oficiálnom oznámení výsledkov merania sledovaných parametrov kvality a úrovne služby máme 14 dní na to, aby sme v súlade s podpísanou zmluvou na tieto zistenia reagovali," vysvetľuje v stanovisku predseda predstavenstva a. s. SkyToll Matej Okáli.
Znalec pri poslednej kontrole zistil, že efektívnosť výberu mýta dosiahla 98,81 %, pričom parameter by mal byť minimálne na hranici 98,91 %. "Zistená hodnota nie je závažným porušením zmluvy zo strany SkyToll," konštatuje NDS. Aj napriek tomu bude diaľničná spoločnosť žiadať o zľavu z ceny služby, na čo má podľa zmluvy nárok. Tá by sa mohla pohybovať do 10 % z ceny.
SkyToll podľa znalca splnil všetky ostatné parametre z celkových desiatich sledovaných. Ide napríklad o koeficient rozpoznávania mýtnych transakcií, vymáhanie pohľadávok, odozva zákazníckej linky či dostupnosť palubných jednotiek na všetkých kontaktných a distribučných miestach.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies