Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
6. dec. 2022Mikuláš
BratislavaBratislava 19°
Biblia
TV program
Moje Netky
02.07.2022 16:00 Relax
TECHNIKA Virtuálny človek, ktorý posunie hranice internetu na novú úroveň
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
02.07.2022 16:00 Relax

TECHNIKA Virtuálny človek, ktorý posunie hranice internetu na novú úroveň



AMSTERDAM – Spoločnosť Krafton, Inc. odhalila prvé obrázky virtuálneho človeka s názvom ANA. Ide o juhokórejsku hernú spoločnosť, ktorá sa pričinila o vývoj známej battle royale hry PUBG.


Ide o virtuálneho človeka, ktorý je poháňaný hyperrealizmom, riggingom a hlbokým učením (deep learning). ANA je navrhnutá tak, aby zaujala čo najväčšie publikum a pomohla vytvoriť funkčný ekosystém pre Web 3.0 svojej spoločnosti.

 

 

ANA bola vyvinutá prostredníctvom technológie Unreal Engine. Zobrazuje hyperrealistický vzhľad, ktorý stiera hranice medzi digitálnou postavou a skutočným človekom. Vysoko pokročilá technológia face rigging jemne vyjadruje pohyb zrenice, jemných tvárových svalov a vrások, čo umožňuje prirodzený pohyb celého tela. Technológie hlbokého učenia, ako je pokročilá syntéza hlasu, pomáhajú vytvoriť umelý inteligentný hlas pre ANA, aby sa mohla správať a spievať ako skutočný človek.

 

 

„ANA je hyperrealistický virtuálny človek vytvorený jedinečnou technológiou spoločnosti Krafton. Očakávame, že pritiahne záujem a popularitu u generácie Z (Gen Z) po celom svete,“ povedal Josh Seokjin Shin, vedúci kreatívneho centra spoločnosti. „ANA vydá originálnu hudobnú skladbu a rozšíri svoje povedomie medzi ostatných ľudí ako influencerka v rôznych oblasti zábavy a e-športov,“ dodal.

 

 

Viac informácií o ANA by sme sa mali dozvedieť neskôr v tomto roku prostredníctvom obrázkov a videí s jej osobným a unikátnym príbehom


Aj napriek zaujímavému a futristickému konceptu, nie je to prvý spôsob uvedenia virtuálneho influencera do praxe. Iné spoločnosti už využívajú virtuálnych influencerov na propagáciu svojich spoločností a služieb. Sem patria napríklad: Lu of Magalu (Instagram 5,9 milióna odberateľov), Minnie Mouse (Instagram 720 tisíc odberateľov), Hatsune Miku (Twitter 363 tisíc odberateľov) a mnoho iných.

 

Možno vás zaujme: TECHNIKA Už čoskoro na trhu! Nové MacBooky s M2 čipom



reklama


reklama


Zdroj: KRAFTON / Instagram / Twitter / Netky Johny Domanský

Foto:  KRAFTON



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
ad
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok