TECHNIKA Virtuálny človek, ktorý posunie hranice internetu na novú úroveň
AMSTERDAM – Spoločnosť Krafton, Inc. odhalila prvé obrázky virtuálneho človeka s názvom ANA. Ide o juhokórejsku hernú spoločnosť, ktorá sa pričinila o vývoj známej battle royale hry PUBG.
Ide o virtuálneho človeka, ktorý je poháňaný hyperrealizmom, riggingom a hlbokým učením (deep learning). ANA je navrhnutá tak, aby zaujala čo najväčšie publikum a pomohla vytvoriť funkčný ekosystém pre Web 3.0 svojej spoločnosti.
ANA bola vyvinutá prostredníctvom technológie Unreal Engine. Zobrazuje hyperrealistický vzhľad, ktorý stiera hranice medzi digitálnou postavou a skutočným človekom. Vysoko pokročilá technológia face rigging jemne vyjadruje pohyb zrenice, jemných tvárových svalov a vrások, čo umožňuje prirodzený pohyb celého tela. Technológie hlbokého učenia, ako je pokročilá syntéza hlasu, pomáhajú vytvoriť umelý inteligentný hlas pre ANA, aby sa mohla správať a spievať ako skutočný človek.

„ANA je hyperrealistický virtuálny človek vytvorený jedinečnou technológiou spoločnosti Krafton. Očakávame, že pritiahne záujem a popularitu u generácie Z (Gen Z) po celom svete,“ povedal Josh Seokjin Shin, vedúci kreatívneho centra spoločnosti. „ANA vydá originálnu hudobnú skladbu a rozšíri svoje povedomie medzi ostatných ľudí ako influencerka v rôznych oblasti zábavy a e-športov,“ dodal.

Viac informácií o ANA by sme sa mali dozvedieť neskôr v tomto roku prostredníctvom obrázkov a videí s jej osobným a unikátnym príbehom.
Aj napriek zaujímavému a futristickému konceptu, nie je to prvý spôsob uvedenia virtuálneho influencera do praxe. Iné spoločnosti už využívajú virtuálnych influencerov na propagáciu svojich spoločností a služieb. Sem patria napríklad: Lu of Magalu (Instagram 5,9 milióna odberateľov), Minnie Mouse (Instagram 720 tisíc odberateľov), Hatsune Miku (Twitter 363 tisíc odberateľov) a mnoho iných.
Možno vás zaujme: TECHNIKA Už čoskoro na trhu! Nové MacBooky s M2 čipom
Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš
účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.
Zdroj: KRAFTON / Instagram / Twitter / Netky Johny Domanský
Foto: KRAFTON
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk