Ronalda sa dotkla kritika, chce sa vrátiť do Realu Madrid

NETKY.SK • 14 Marec 2021, 14:30 • 2 min

Turínsky Juventus tento týždeň vypadol z Ligy majstrov a futbalová verejnosť okamžite našla vinníka, portugalského kanoniera, Cristiana Ronalda.

Taliansky gigant prehral v prvom zápase osemfinále s Portom 1:2, v domácej odvete zvíťazil 3:2 v predĺžení, o jeho konci v súťaži však rozhodlo pravidlo o strelených góloch na ihriskách súpera. Ronaldo v oboch zápasoch nepôsobil dobrým dojmom a kritizovaný bol aj za nesprávne postavenie počas priameho kopu Sergia Oliveiru, z ktorého padol gól. CR7 sa spoločne so spoluhráčom Adrienom Rabiotom otočili chrbtom k lopte a bez toho, aby videli, kde smeruje, vyskočili do vzduchu.

„Bola to neodpustiteľná chyba. Za mojich čias sa vyberali hráči, ktorí sa postavia do múru a nikto z nich sa nemohol báť lopty. Oni sa však zľakli a snažili sa jej vyhnúť, dokonca sa otočili chrbtom. To sa ospravedlniť nedá. Situácii čelili s hrdosťou len mladí hráči. V tom tíme nájdeme veteránov, ktorí sa radi ukážu, keď sa darí, no v momente, ak sa začne prehrávať, zmiznú,“ vyjadril sa bývalý tréner Juventusu, legendárny Fabio Capello.

Ronaldo si musel vypočuť aj kritiku na sociálnych sieťach, kde ho fanúšikovia za nepochopiteľné zlyhanie rozhodne nešetrili. Podľa informácií z Talianska nahneval aj vedenie klubu. Španielsky denník AS najnovšie prišiel s informáciou, že sa 36-ročný futbalista rozhodol z Juventusu odísť, pretože považuje kritiku za nespravodlivú. Za Starú dámu nastrieľal v tejto sezóne v 32 zápasoch 27 gólov. Jeho agent Jorge Mendes už údajne jedná s Realom Madrid, kde strávil najlepšie roky kariéry.

V Madride hrával v rokoch 2009 2018 a s klubom získal dva majstrovské tituly v domácej súťaži a štyri tituly v Lige majstrov. Do Juventusu zamieril päťnásobný držiteľ Zlatej lopty pred tromi rokmi a s turínskym celkom vyhral dvakrát Seriu A.

Róbert Krupár