Spot o Slovensku videlo na YouTube za prvý týždeň vyše 1,2 milióna ľudí

NETKY.SK • 11 Október 2013, 14:31 • 2 min
Spot o Slovensku videlo na YouTube za prvý týždeň vyše 1,2 milióna ľudí

BRATISLAVA - Reklamný spot propagujúci Slovensko videlo za prvý týždeň vysielania na YouTube viac ako 1,2 milióna ľudí. Spot tam nasadila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a zacielený je na Poľsko a Veľkú Britániu.

slovakia

left justify in out

Video sa zobrazuje tým, ktorí vyhľadávajú informácie spojené s cestovaním, ubytovaním, turistickými sprievodcami a lyžovačkou. Podľa údajov SACR sa v Poľsku zobrazilo 700.000 užívateľom a vo Veľkej Británii 490.000 ľuďom. Do konca a bez prerušenia si reklamné video pozrelo v Poľsku 19 % divákov a vo Veľkej Británii to bolo 12 % zo všetkých ľudí, ktorým sa video zobrazilo. "Podľa skúseností spoločnosti Google, ktorá YouTube prevádzkuje, ide o veľmi dobrý výsledok," uviedla SACR.

Podľa agentúry sa tak ukazuje, že v oboch krajinách majú užívatelia YouTube záujem o Slovensko. Dokumentovať to má aj fakt, že po vzhliadnutí videa navštívilo národný portál cestovného ruchu slovakia.travel takmer 17.000 záujemcov o informácie. "Pritom takmer dve tretiny návštevníkov portálu boli z Poľska," informovala agentúra.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies