Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
28. nov. 2020Henrieta
BratislavaBratislava 14°
Biblia
TV program
Moje Netky
Nemáte čas chodiť do posilovne? Veľa cestujete? Nemáte peniaze na fitko?  Tak práve pre vás je väzenské cvičenie ako stvorené a môžete ho robiť naozaj kdekoľvek a zadarmo
Nemáte čas chodiť do posilovne? Veľa cestujete? Nemáte peniaze na fitko? Tak práve pre vás je väzenské cvičenie ako stvorené a môžete ho robiť naozaj kdekoľvek a zadarmo
29.04.2019 13:51 Relax
Skúsili ste si väzenské cviky?
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
29.04.2019 13:51 Relax

Skúsili ste si väzenské cviky?



Bratislava – Tento druh cvičenia možno označiť aj ako zabijáka hmotnosti v malých priestoroch. Tak čo trúfate si ?


Charlesa Salvadora označujú v britskej tlači, ako najnásilnejšieho zločinca v Británii. Počas svojho pobytu vo väzení a častej izolácie na samotke doslova prepadol cvičeniu. Vytváral cvičebné programy, ktoré vyžadovali len jeho vlastnú váhu a pár dostupných predmetov.

 

Špeciálny režim mu dal nadmernú silu a bol schopný urobiť 172 kľukov za 60 sekúnd, zdvihnúť biliardový stôl a ohnúť oceľové väzenské dvere s holými rukami. Pripravil aj viacero fitness videí, vrátane jedného, kde urobil najviac kľukov za jednu hodinu: 1,727.

 

 

Charles nie je žiaden výnimočný prípad ktorému sa podarilo získať nadmernú silu bez prístupu k činkám, výživného jedla, alebo doplnkov. Väzni spoločne vytvorili vysoko efektívny režim budujúci silu, ktorý možno vykonávať v obmedzených priestoroch väzenskej cely, alebo iba s dostupnými nástrojmi. Pre väzňov bol odstrašujúci výzor nie len o vzhľade, ale aj osobnom rozvoji a nevyhnutnosti k prežitiu.

 

 

Príklad väzňov a ich motivácie makať. Môže byť pre nás ponaučenie a motivácia, že cvičiť sa dá doslova kdekoľvek a neoplatí sa vyhovárať . 

 

Nemáte čas chodiť do posilňovne? Veľa cestujete? Nemáte peniaze na fitko? Tak práve pre vás je väzenské cvičenie ako stvorené a môžete ho robiť naozaj kdekoľvek a zadarmo .S pár jednoduchými cvičeniami si môžete vytvoriť kompletný tréning. Väzenské cviky fungujú na princípe zvýšenia tempa a zníženia odpočinku medzi setmi a cvičeniami. 

 

Poďme si predstaviť väzenské cviky pracujúce s celým telom:

 

Drep je jedným z najnákladnejších, ale veľmi účinných pohybov. S jedným cvičením posilňujete stehná, zadok, boky, vnútornú stranu stehien a ostatné svaly dolných končatín.

 

 

Drep pištol: Je to klasický drep, ale na jednej nohe. Noha, s ktorou „ne- drepujete“, je vystretá pred vami. Trvá väčšinou nejaký čas, kým ho zvládnete. Existuje viacero spôsobov, ktoré vám dopomôžu k drepu, ale jedným z najlepších je chytiť sa pri vyťahovaní nejakej tyčky alebo iného pevného objektu.

 

Kľuky

V knihe ktorú Bronson napísal – Solitary Fitness, robil 2000 kľukov za deň. Ak začnete s 10-timi a postupne pridáte každým dňom ďalších 5,  môžete sa dopracovať na Bransonu úroveň niečo vyše roka.

 

 

Dip (kľuky na bradlách, zadné kľuky)

Zaberajú tricepsy, prsné svaly, ramená, predlaktia a celý trup – stabilizačné svaly. Väzenský kľuk vyzerá tak že si položíte ruky na stoličku a nohy na zem, prípadne posteľ. Cvik si môžete sťažiť položením závažia na stehná.

 

 

Na obrázku máme Hindu kľuk: Jedná sa o polohu ležmo základná východisková pozícia, dlane sú opreté o zem na šírku ramien (mimo línie pliec, pod líniou pŕs), alebo o niečo širšie. Telo v počiatočnej polohe vytvára písmeno “V”, nohy sa špičkami dotýkajú zeme. Pri spúšťaní tela (pri pokrčení rúk) je potrebné sa nadýchnuť, (telo je stále v pozícii písmena “V”) v dolnej fáze sa telo vystrie, prsia sa jemne dotknú zeme/dlaní, pohyb sa nezastavuje, ale plynule pokračuje do záklonu v polohe ležmo – návrat do východiskovej pozície je bez výdrže, pri návrate do východiskovej pozície vydychujte. Cvik veľmi účinne zaťažuje triceps, prsia, ale aj ramená. Celý pohyb je plynulý, v dolnej a hornej krajnej pozícii je iba minimálna prestávka, cvik sa končí zvládnutím predpísaného počtu opakovaní.

 

Hanging Leg Raises (priťahovanie nôh na hrazde)

Pracuje hlavne  brušné svalstvo, svalstvo hrudníka, boky, predlaktia a svalstvo na ramenách.

 



reklama


reklama


Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.


Zdroj: netky PB

Foto:  Pixabay/www.artofmanliness.com



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok