BRATISLAVA – Trh so zľavovými kupónmi je na Slovensku stále vo vývoji. Počas jedného roka zanikla polovica zo 150 portálov. Z celkového obratu trhu, ktorý za tri štvrťroky predstavoval vyše 30 miliónov eur, patrí tretina Zľavomatu s obratom vyše 10 miliónov eur.
"Na Slovensku pôsobíme tri roky. Za prvé tri kvartály tohto roka prostredníctvom portálu nakúpilo vyše 300.000 zákazníkov viac ako milión voucherov," vyčíslil riaditeľ portálu Tomáš Sroka. Najväčší záujem bol o dovolenky a wellness pobyty. V oblasti cestovania bol zaznamenaný až 56-% medziročný nárast obratu.
Podľa Sroku zostávajú na trhu len tie spoločnosti, ktoré komunikujú s klientom a poskytujú mu servis. Veľkým zľavovým portálom v súčasnosti patrí spolu 80 % trhu. "Sme otvorení a diskutujeme so zákazníkmi. Klienti môžu navyše každú zakúpenú ponuku ohodnotiť, takisto jeho partneri môžu hodnotiť zákazníkov," doplnil.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies