BRATISLAVA - Vodiči osobných áut kúpili na Slovensku počas leta spolu 703.145 kusov diaľničných nálepiek. Príjem z predaja nálepiek tak v júli a auguste tohto roka dosiahol 8,63 milióna eur.
Podľa hovorcu Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Marcela Jánošíka sa najviac predávali desaťdňové diaľničné nálepky. Tvorili viac ako 78 % z celkového počtu predaných nálepiek. "Najväčší podiel príjmov pripadá taktiež na desaťdňové diaľničné nálepky," doplnil Jánošík. Znamenal viac ako 63 %.
Za všetkých osem mesiacov tohto roka pritom dosiahol príjem z predaja diaľničných nálepiek spolu 52,38 milióna eur. Diaľničnými nálepkami platia vodiči osobných áut do 3,5 tony za jazdu po spoplatnených úsekoch ciest. K dispozícii majú desaťdňové, mesačné a ročné nálepky. Cena desaťdňovej nálepky je 10 eur, mesačnej 14 eur a ročnej 50 eur.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies