MNÍCHOV - Vedenie futbalového Bayernu Mníchov si nevšimlo menší prešľap pri utorkovom predstavovaní Maria Götzeho ako novej posily víťaza Ligy majstrov 2013 a nechtiac vyvolalo hnev jedného z hlavných sponzorov Adidasu, ktorý je zároveň aj majiteľom 9,1 % akcií klubu.
Nemecký futbalista, ktorý doteraz pôsobil v Borussii Dortmund, prišiel na tlačovú konferenciu a fotenie v novom drese v tričku konkurenčného Nike, s ktorým má platnú zmluvu. Bayern sa veľmi rýchlo ospravedlnil, ale v Adidase mali od šťastia veľmi ďaleko.
"Obrázky z tlačovej konferencie s Mariom Götzem nás nepríjemne prekvapili. Podľa zmluvy to nebolo prípustné, keďže to bola oficiálna akcia Bayernu. Už o tomto probléme s klubom diskutujeme," uviedol podľa Spox.com, na ktorý sa odvoláva web Eurosportu, hovorca Adidasu Oliver Bruggen. Bayern sa za chybu už verejne ospravedlnil. "Nastal všeobecný ruch a zhon a nikto si v ňom nič nevšimol. Veľmi to ľutujeme. Uistili sme Adidas, že sa nič podobné už nezopakuje," povedal podľa Eurosportu riaditeľ komunikácie Bayernu Markus Horwick.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies