MNÍCHOV - Nemecká automobilka BMW Group zaznamenala rast predaja ako za minulý mesiac tak aj za ostatný zvyšok tohto roka. Podarilo sa jej to aj napriek nestabilnej situácii na automobilovom trhu.
Spoločnosť oznámila, že v novembri predala vo svete cez 220 000 vozidiel, čo v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka znamená nárast o 0,8 %. Od začiatku roka sa predaj zvýšil medziročne o 1,3 % na takmer 2 milióny vozidiel.
BMW zároveň upozornila, že november bol najlepším mesiacom v histórii, čo sa týka predaja elektrických vozidiel. Spoločnosť ich celosvetovo predala takmer 15 000. Oproti minulému roku to predstavuje nárast o štvrtinu.
Počet vozidiel sa medziročne zvýšil takmer o 40 %. To znamená, že firma je na dobrej ceste splniť svoj cieľ predaja elektrických vozidiel za celý rok 2018, ktorý si stanovila na úrovni 140 000 áut.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies