Lana Del Rey je novou tvárou značky H&M

NETKY.SK • 17 Júl 2012, 18:12 • 2 min
 Lana Del Rey je novou tvárou značky H&M

Lana Del Rey je novou tvárou značky H&M

slovakia

left justify in out

img

Švédska odevná značka H&M si do svojej jesennej reklamnej kampane vybrala speváčku Lanu Del Rey. Dvadsaťšesťročná hviezda by tiež mala nahrať coververziu skladby Blue Velvet, ktorá bude k dispozícii na webstránke H&M. Speváčku si značka vybrala preto, že ju považuje za ženskú a modernú módnu ikonu.

Lana Del Rey, občianskym menom Elizabeth Grant, sa dostala do povedomia vlani hitom Video Games, s ktorým sa dokázala dostať do Top 10 britského singlového rebríčka. Koncom tohto januára vydala debutový štúdiový album Born to Die, ktorý bodoval v albumových rebríčkoch po celom svete a dodnes sa z neho predalo viac ako dva milióny kópií. Speváčka už stihla získať Q Award, Ivor Novello Award a Brit Award a tiež ju nominovali na tri NME Awards. Okrem Video Games má na konte single Born to Die a Blue Jeans a najnovšie National Anthem, ku ktorému minulý mesiac predstavila videoklip. Del Rey si v ňom zahrala Jacqueline Kennedy Onassis, manželku amerického prezidenta Johna F. Kennedyho, ktorého stvárnil rapper A$AP Rocky.

Zdroj:SITA



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies