BRATISLAVA - Ministerstvo dopravy a výstavby sa rozhodlo zopakovať súťaž na marketingovú prezentáciu Slovenska v zahraničí.
Napriek tomu, že súťaž, ktorú vypísala ešte Slovenská agentúra pre cestovný ruch, bola zverejnená v domácom aj európskom vestníku, zapojila sa do nej iba jedna firma. Ministerstvo sa preto v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní rozhodlo súťaž zrušiť a vypíše ju znova. Informovala o tom hovorkyňa Ministerstva dopravy a výstavby SR (MDV) Karolína Ducká.
„Mojim cieľom je, aby sa do súťaží v rezorte dopravy zapájalo čo najviac firiem, a preto som sa rozhodol súťaž zopakovať. Chceme, aby o Slovensku bolo aj naďalej v zahraničí počuť, a aby sme boli pre turistov atraktívnou destináciou,“ uviedol minister dopravy a výstavby Arpád Érsek.
Slovenský cestovný ruch má podľa MDV za sebou úspešný rok 2016. Za deväť mesiacov minulého roka v porovnaní s rovnakým obdobím roka 2015 navštívilo jednotlivé regióny v priemer o takmer 19 percent viac turistov. Medziročne stúpol aj počet prenocovaní na Slovensku a to o približne 17 percent, uzavrela Ducká.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies