MNÍCHOV – Pozerať sa na zrýchlenie z 0 na 100 km/h pri autách s výkonom 1.001 koní a pohonom zadných kolies je úplne zbytočné. Oveľa zaujímavejšie je sledovať dynamiku takýchto áut pri vyšších rýchlostiach.
Pri väčšine vozidiel sa uvádza zrýchlenie z 0 na 100 km/h a keď výsledný čas presiahne 10 sekúnd, tak už väčšina ľudí ohŕňa nos s konštatovaním, že to auto nejde.
Sú však autá, pri ktorých je úplne zbytočné uvádzať toto zrýchlenie, pretože pod kapotou ukrývajú taký výkon, že je len na zručnosti šoféra, ako dokáže trafiť tenkú hranicu medzi maximálnym zrýchlením a zbesilím pretáčaním kolies. Možno by stálo za to pozrieť si zrýchlenie takéhoto auta z 0 na 200 km/h, ale ani to nemusí udávať reálny pohľad na výkon, keď sa napríklad jedná o vozidlo s výkonom Bugatti Veyron.
Jedným z týchto supervýkonných áut je aj BMW M6 V10 G-Power Hurricane RRs. Nie je to síce žiadny nový model, keďže model M6 E63 sa prestal vyrábať niekedy pred piatimi rokmi, ale G-Power ich stále upravuje a dodáva im brutálny výkon. Aj v tomto prípade úprava G-Power zvýšila výkon tohto vozidla z pôvodných 507 koní na 1.001.
Celé stádo týchto koní stále poháňa iba zadnú nápravu, takže aj skúsený šofér musí byť pri stláčaní pedálu veľmi opatrný. Keď máte dostatok skúseností a odvahy, tak z tohto vozidla dokážete štandardne vytiahnuť až 350 km/h alebo dokonca 370 km/h s predĺženým finálnym prevodom. Pozrite sa, ako vyzerá zrýchlenie takéhoto auta z 200 na 350 km/h.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies