BRATISLAVA - Hodnota značky Toyota vzrástla o 16 % a podľa správy od agentúry Interbrand s názvom Najlepšie globálne značky 2015 je aj naďalej lídrom automobilového priemyslu, a zároveň si udržiava pozíciu v najlepšej desiatke z minulého roka.
Značka Toyota má momentálne hodnotu 49,048 milióna dolárov. Je to štvrtý rok po sebe, kedy sa spoločnosť Toyota umiestila v najlepšej desiatke a rekordné 6. miesto oproti 8. miestu v roku 2014.
Vrchol tohtoročného rebríčka obsadili technologické a automobilové značky, ktoré dominujú v zozname, v ktorom obsadili spolu 28 pozícií zo 100. Rovnako vidno posun smerom k integrovaným riešeniam, ktoré značky ponúkajú pri riešení individuálnych potrieb zákazníkov:
„Správa Najlepšie globálne značky skúma, čo musia značky podstúpiť, aby uspeli v dnešnom mimoriadne fragmentovanom svete. Keďže ľudia vyžadujú okamžité, osobné a na mieru prispôsobené zážitky, spoločnosti a značky sa musia pohybovať rýchlosťou života,“ povedal Jez Frampton, výkonný riaditeľ agentúry Interbrand. „Množstvo značiek v tohtoročnom rebríčku Top 100 je tak intuitívne zosúladených s prioritami ľudí, že sú schopné sa bez problémov integrovať do ich každodenného života.“
„Pohyb rýchlosťou života“ – názov tohtoročnej správy – je prirodzená filozofia spoločnosti Toyota, ktorá sa zaviazala vytvárať stále lepšie riešenia mobility. Ide o otvorený prístup k preprave zameraný na zákazníka, ktorý sa riadi potrebami zákazníkov.
Spoločnosť Toyota sa domnieva, že žiadna samostatná technológia nedokáže splniť takéto rozmanité požiadavky. Preto sa snažíme poskytovať rad riešení mobility, ktoré dokážu reagovať na rôzne potreby zákazníkov v rôznych časových intervaloch. Toto je súčasťou plánu mobility, ktorý vyvíjame už viac ako dekádu.
Elektromobily najlepšie poslúžia potrebám mestskej mobility. V súčasnosti prebiehajú skúšky v Grenobli, kde sa v rámci experimentálneho zdieľania vozidiel testujú inovatívne produkty, ako je i-ROAD a COMS. Na každodenné použitie sú určené hybridy – technológia, ktorou sme sa usadili na čele v roku 1997 uvedením modelu Prius – a plug-in hybridy, ktoré si ako pohonnú jednotku volí väčšina našich zákazníkov. Vozidlá s palivovými článkami poháňané vodíkom zaistia zostávajúce potreby mobility na väčšie vzdialenosti v spoločnosti, v ktorej sa ľudia čoraz viac zaujímajú o znečistenie životného prostredia. Preto sme na bezplatné použitie tento rok uvoľnili vyše 5 680 patentov týkajúcich sa palivových článkov, vrátane tých, ktoré sa využívajú v modeli Toyota Mirai. Ide o prvý sériovo vyrábaný sedan na svete poháňaný palivovými článkami, ktorý sa tento mesiac začne predávať v Európe.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies