FL: Szarka si prebral ceny ÚLK, Kozáka teší rast návštevnosti

NETKY.SK • 21 September 2015, 13:41 • 2 min
FL: Szarka si prebral ceny ÚLK, Kozáka teší rast návštevnosti

BRATISLAVA - Únia ligových klubov (ÚLK) predstavila na pondelňajšej tlačovej konferencii marketingové projekty v prebiehajúcej sezóne Fortuna ligy 2015/2016.

slovakia

left justify in out

Ocenenie pre hráča mesiaca a gól mesiaca Fortuna ligy (FL) si priamo pred médiami prebral útočník DAC Dunajská Streda Ákos Szarka.

 

"Vážim si to, že sa mi podarilo vyhrať obe ceny pre hráča mesiaca i gól mesiaca. Vďaka fanúšikom DAC, ktorí mi dali hlas, som vyhral cenu pre naj gól a komisia odborníkov ma vybrala aj za hráča mesiaca. Som rád, že sa mi niečo takéto podarilo a verím, že budem úspešný aj v budúcnosti. Teraz nám posledné zápasy síce príliš nevyšli, ale verím, že sa to zlomí a opäť budeme úspešní. A že aj mne to tam bude padať," povedal laureát dua cien.

 

ÚLK tiež poskytla informácie o nových médiách pre fanúšikov, ako sú aplikácia FL a prezentácia súťaže na sociálnej sieti Facebook. "Po odohratí deviatich kôl Fortuna ligy radi hovoríme, že rastie záujem divákov o ligu, či už návštevnosť na štadiónoch, alebo aj sledovanosť v TV. Prvýkrát je Fortuna ligy až na troch televíziách. Je to dôkaz, že liga má potenciál. Príchod skúsených hráčov do ligy sa odrazil, zlepšuje sa aj infraštruktúra štadiónov," povedal médiám prezident ÚLK Ivan Kozák a dodal: "Chceme pokračovať v tomto trende aj do budúcnosti. Už pred sezónou sme spustili aplikáciu súťaže v systéme android, už je k dispozícii aj v Apple store. Spolu s portálom ŠPORT.SK sme spustili aj anketu Hráč mesiaca a samozrejme pokračujeme v projekte Cesta s trofejou."

 

V 54 doposiaľ odohratých dueloch padlo 156 gólov, najviac práve v 7. kole (22 gólov, priemer 3,67 gólov na duel). Na televíznych obrazovskách je priemerná sledovanosť viac ako 94.000 divákov, 8. kolo malo na TV Dajto lepšie čísla ako španielska Primera Division. Podľa Michala Mertinyáka, výkonného riaditeľa ÚLK, sa zdvihla priemerná návštevnosť na číslo 2800 divákov na zápas. "Kľúčová oblasť, ako to spomenul aj pán prezident, je pre nás stúpajúca návštevnosť, ktorá sa po deviatich kolách zdvihla priemerne o 800 divákov. Top je siedme kolo, v ktorom Trnava otvorila nový štadión, tam je priemer vyše 4000. Zaujímavé je, že nám stúpol i priemer gólov na zápas, čo je atraktívne v zápasoch. Momentálne po odohratých kolách sú to presne tri góly na zápas. A máme aj vysokú sledovanosť v TV, tam sú tiež veľmi slušné čísla. A v sledovanosti sme dokonca porazili aj zápasy španielskej ligy."

 

Projekt Cesta s trofejou 2015/2016 mal pilotný štart v Trenčíne, pokračovať bude 23. septembra v Michalovciach, kde privítajú Slovan Bratislava. Fanúšikovia sa môžu odfotiť s trofejou, vyskúšať si virtuálnu oslavu titulu a každé mužstvo má trofej Esencia hry k dispozícii tri dni na vlastné aktivity.

 

Do pracovného marketingového tímu ÚLK pribudne od októbra aj nový človek, ktorý bude mať na starosti túto oblasť aj smerom v spolupráci s klubmi. Bude ním Tomáš Cho, ktorý doteraz pracoval ako manažér pre marketing a médiá v Slovane Bratislava.

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies