BRATISLAVA - Richard Lintner vykonáva funkciu šéfa najvyššej slovenskej hokejovej súťaži iba niekoľko dní. Za ten čas tesne pred štartom Tipsport Ligy 2015/2016 stihol pripraviť niekoľko zmien.
"Začali sme zmenou imidžu, máme nový názov, logo a slogan. V poslednej sezóne prebehli niektoré úspešné projekty a v nich chceme pokračovať. Ide napríklad o Zlatú prilbu pre autora najkrajšieho gólu mesiaca. Chceme vytvoriť väčší priestor na informácie, preto päť minút po skončení každého zápasu otvoríme kabíny pre médiá, bude to priestor na rozhovory," informoval pred štartom súťaže Lintner. Mottom najvyššej slovenskej hokejovej súťaže do budúcnosti je "Hej, poď na hokej".
Niekdajší slovenský reprezentant je presvedčený, že tieto aj ďalšie pripravované zmeny prinesú viac financií pre súťaž. "Môžem povedať, že ak nestúpne rozpočet, tak sám po sezóne odstúpim. Inak by môj príchod na tento post stratil zmysel," povedal Lintner.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies