BRATISLAVA - Zákazníci Slovak Telekomu budú môcť od 20. mája 2015 využívať novú bezplatnú službu Hlasová biometria.
Služba im umožní vybaviť ich požiadavky na zákazníckych linkách Slovak Telekomu rýchlo, pohodlne a bezpečne aj bez toho, aby si museli pamätať a uvádzať overovacie bezpečnostné kódy ako napríklad PIN, PID alebo ID kód. Postačí im vlastný hlas.
Hlasová biometria predstavuje jedinečný spôsob overenia volajúceho na základe porovnania hlasu zákazníka s jeho hlasovým odtlačkom. Ten môže byť vytvorený len na základe súhlasu zákazníka. Slovak Telekom je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý takú službu svojim zákazníkom prináša.
Jednoduchý prístup k službám získa zákazník aj v prípade straty telefónu a potreby zablokovať SIM kartu - zákaznícka linka ho spoľahlivo overí aj pri volaní z akéhokoľvek iného telefónneho čísla.
Hlasová biometria tiež umožní delegovať oprávnenia aj na iné osoby a zákazník sa tak (po prvotnom jednorazovom overení potrebnými kódmi) bude môcť overiť hlasom aj pri administrovaní služieb svojich blízkych.
TASR informoval Slovak Telekom.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies