LOS ANGELES – Umelci a celebrity patria k najbohatším ľuďom na svete. Zatiaľ čo niektorí ťažko pracujú, prezentujú svoj talent, poriadne drú, tvoria alebo vystupujú, iným sa peniaze sypú omnoho jednoduchšie.
Kľúčom k peniazom „bez práce“ sú milióny followerov na Instagrame. Luxusné značky využívajú popularitu osobností a za propagáciu produktov im platia obrovské sumy. Prezradil to Michael Herrer, šéf spoločnosti Talent Resources zameranej na digitálny marketing, ktorá rôznym hviezdam TV obrazoviek dohaduje kontrakty
Kim Kardashian zinkasuje za jediný príspevok na sociálnej sieti neuveriteľných 500 000 dolárov. Námaha, ktorú musí vynaložiť, spočíva len v zhotovení peknej fotky s daným s produktom a hotovo. Potom môže ísť opäť na pláž a vyložiť si nohy.
Kim na Instagrame sleduje vyše 95 milióna fanúšikov. Jej sestry majú o niečo menej obdivovateľov, čo sa odráža aj na ich odmene za reklamu. Khloé a Kourtney zarobia za jeden príspevok okolo 250 000 dolárov, čo je síce o polovicu menej ako Kim, no pre bežných ľudí stále sen.
Kendall Jenner má na Instagrame 76,5 milióna fanúšikov a Kylie sleduje takmer 90 miliónov ľudí. Obe za jeden post zarobia okolo 400 000 dolárov.
Kendall väčšinou prezentuje značky ako Daniel Wellington, UGG či Calvin Klein.
Kylie zase propaguje detoxikačné čaje na chudnutie či zoštíhľujúce korzety.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies