SkyToll na mýte v máji 2012 pre NDS zabezpečil vyše 13,91 mil. eur

NETKY.SK • 15 Jún 2012, 07:14 • 2 min
SkyToll na mýte v máji 2012 pre NDS zabezpečil vyše 13,91 mil. eur

SkyToll na mýte v máji 2012 pre NDS zabezpečil vyše 13,91 mil. eur - Slovensko Komplexná služba elektronického výberu mýta zabezpečila v máji 2012 pre Národnú diaľničnú spoločnosť (NDS) vyše 13,91 milióna eur.

slovakia

left justify in out

img

Komplexná služba elektronického výberu mýta zabezpečila v máji 2012 pre Národnú diaľničnú spoločnosť (NDS) vyše 13,91 milióna eur. Je to o vyše 147.100 eur viac ako za rovnaký mesiac predchádzajúceho roka a o 1,49 milióna eur viac v porovnaní s aprílom tohto roku. Informoval o tom manažér pre komunikačnú stratégiu spoločnosti SkyToll, a.s., Anton Bódis.
      Za užívanie vymedzených úsekov ciest na diaľniciach a rýchlostných cestách sa v máji 2012 vybralo na mýte takmer 9,14 milióna eur. Na vymedzených úsekoch ciest 1. triedy to bolo za rovnaké obdobie 4,75 milióna eur. V rámci tranzitného ticketingu sa v máji 2012 vybralo takmer 329.500 eur. Z celkovej sumy vybraného mýta viac ako 42 % zaplatili prevádzkovatelia vozidiel zo zahraničia. 
      Dňom s najvyšším výberom v rámci mesiaca bol 9. máj 2012, kedy sa na mýte vybralo 698.771 eur. Je to o 9900 eur viac oproti doteraz najvyššiemu dennému výberu z 30. augusta 2011. V máji užívalo vymedzené úseky ciest denne v priemere 29.643 vozidiel nad 3,5 tony.
      V elektronickom mýtnom systéme bolo k 31. máju 2012 evidovaných 205.595 aktívnych palubných jednotiek. Oproti predchádzajúcemu mesiacu ich počet vzrástol o 2129 kusov. Viac ako 68,6 % aktívnych palubných jednotiek užívali v máji tohto roku vozidlá zo zahraničia.
      Mobilné jednotky vynucovania v máji 2012 na spoplatnených úsekoch ciest skontrolovali 202.000 vozidiel. Hliadky mýtnej polície riešili 646 prípadov porušenia zákona o elektronickom mýte. Od vodičov vybrali mýto vo výške 19.380 eur. 
      V máji 2012 bolo v rámci prevádzky elektronického výberu mýta zaevidovaných celkovo 267 podaní od zákazníkov. Z tohto počtu bolo 29 podaní vyhodnotených ako opodstatnených. V rovnakom mesiaci minulého roku bolo opodstatnených 21 podaní. Z opodstatnených podaní za mesiac bolo 13 reklamácií, 14 žiadostí a 2 podnety. Všetky reklamácie sa vybavili v lehote stanovenej v zmluve s NDS, teda do 5 pracovných dní. 

Zdroj: TASR



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies