Zdá sa, že mládež si zvyká na ľahké peniaze a poctivá práca sa vytráca. Obyčajní ľudia, ktorí v podstate nič významné nedokázali, len získavajú sledovateľov na sociálnych sieťach, si zvyknú brať veci zadarmo – výmenou za reklamu na ich profile. O to isté sa pokúsila ja britská influencerka, no narazila na toho „nepravého.“
Elle Darby si chcela s priateľom užiť 5-dňový výlet v Dubline v čase Valentína ale zadarmo. Napísala e-mail do luxusného hotela a predstavila v ňom svoju víziu, že si tam bude 5 dní užívať a papať zadarmo a potom o hoteli napíše niečo pekné na svojom konte. Keďže slečna zjavne nemá žiadne pracovné skúsenosti, opomenula také prirodzené veci ako napríklad oslovenie, slušnosť či spravodlivé obchodné podmienky pre obe strany.
Po odpovedi, akú dostala, ostala šokovaná. Odpísal jej samotný majiteľ hotela a trošku ju vyškolil. Podotkol, že musí mať poriadne „gule“, ak je schopná poslať takýto e-mail, pričom jej zjavne chýba sebaúcta ale aj úcta k ostatným.
Tiež jej vytkol, že sa neunúva človeka slušne osloviť, najmä keď žiada takú veľkú láskavosť. Potom ju vrátil ju do reality a vysvetlil jej, že jeden jej status na sociálnej sieti nezaplatí personál, jedlo, upratovanie ani energie, ktoré by tam prečerpala. Dodal, že on okrem vedenia hotela, tiež píše blog ale nikdy by si nedovolil pýtať takúto službu zadarmo. Jednak z úcty k sebe samému a potom z úcty k ľuďom, ktorí tam tvrdo pracujú.
Tento príbeh obletel svet, pretože majiteľ hotela e-mail aj s jeho odpoveďou zverejnil na Facebooku. Tam sa mnohí ľudia dievčaťa zastali. Podľa nich majiteľ zareagoval príliš tvrdo, pričom stačilo odpísať len "Nie, ďakujem." Zdôraznili, že to nemalo byť úplne zadarmo ale za reklamu, ktorú firmy zvyknú platiť, aby sa zviditeľnili.
Elle je teraz veľmi zranená a dotknutá, o čom sa vyrozprávala v 17 minútovom videu, kde tiež obhajuje svoj úmysel a nevinnosť. Vďaka nepríjemnému incidentu jej ale pribudlo niekoľko tisíc sledovateľov.
O niekoľko dní slečne prišla z hotela falošná faktúra na viac ako 4 milióny eur, ako poplatok, ktorý mala uhradiť hotelu ako províziu za účasť v 114 článkoch v 20 rôznych krajinách s potenciálnym dosahom 450 miliónov ľudí. Majiteľ hotela tiež zakázal vstup všetkým Youtuberom, pretože má rád "čestné správanie."
No, táto dvojica si očividne vôbec nesadla, snáď si každý z incidentu zoberie užitočné poznanie.
Čo si o tom, myslíte vy?
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies