Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
4. aug. 2020Dominik
BratislavaBratislava 14°
Biblia
TV program
Moje Netky
Ilustračné foto
Ilustračné foto
12.07.2019 15:50 Relax
Kardio tréning doma? Chudnite so švihadlom!
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
12.07.2019 15:50 Relax

Kardio tréning doma? Chudnite so švihadlom!



Kardio aktivita je pre telo zdravá a pomôže vám zhodiť nadbytočné kilá. Čo keď ale počasie zrovna nepraje a vy nemôžete vykonávať svoje obľúbené vonkajšie športy? Fit centrum nie je príjemným prostredím pre každého.


Preto sme prišli s riešením na doma, a tým je švihadlo! Vyskúšajte náš tréning, u ktorého spálite rovnaké množstvo kalórií ako pri behu.

 

100 preskokov cez švihadlo znožmo

 

Švihadlo je lacná a skladná cvičebná pomôcka. Obľúbená je predovšetkým na školách v hodinách telesnej výchovy. Oprášte spomienky a Zaskáčte si v rámci tréningu! Začnite sto preskoky znožmo. Snažte sa nevyskakovat príliš vysoko, aby ste sa tým zbytočne nespomaľoval a nevysilovali. Držte telo i hlavu vzpriamene a pri točení švihadlom zapájajte len zápästia. Preveďte sto opakovaní.

 

30 širokých drepov

 

Aby sa tréning neskladal iba zo skákanie cez švihadlo, bude prekladaný i ďalšími cviky. Je však nevyhnutné, aby boli dynamické a aby ste si udržali pri nich zvýšenú tepovú frekvenciu.

 

Základným dynamickým cvikom sú drepy. Aby ste zacielili aj na zadok, rozkročte sa viac, než je vaša šírka ramien, a chodidlá vytočte smerom von. Pri drepu udržujte rovný chrbát, váhu držte na pätách a zadoček tlačte dozadu.

 

Kolená nesmie v drepe presahovať špičky chodidiel. S nádychom urobte pohyb smerom nadol a s nádychom sa vracajte do stoja. Neprepínajte však kolená! Stále udržujte aktivovaná stehná a sťahujte pri pohybe nahor zadok k sebe.

Opakujte tridsaťkrát, najlepšie bez pauzy.

 

 

50 preskokov cez švihadlo s meziskokem

 

Na rad prichádza opäť švihadlo. Tentokrát ale skáčte znožmo s meziskokem. Tempo tak bude o niečo pomalší a po sérii drepov zvládnete skákanie udýchat. Váhu pri skokoch prenášajte opäť na špičky. Opakujte päťdesiatkrát.

 

30 popredných výpadov

 

Odložte švihadlo a pokračujte prednými výpady. Ruky dajte pre lepšiu stabilitu v bok a vykročte ľavou nohou dopredu. Špičku chodidlá smerujte von a váhu prenášajte na päty. Úkrok by mal byť natoľko dlhý, aby bolo koleno tesne nad špičkou, a aby ste tak v kolene vytvorili pravý uhol. S nádychom sa vráťte do pôvodnej pozície a s výdychom vykročte opačnou nohou. Pri cviku udržujte rovný chrbát a lopatky sťahujte k sebe.

Opakujte celkom tridsaťkrát.

 

100 striedavých preskokov

 

Do tretice skáčte cez švihadlo striedavo. Ak nezvládate skákať bez meziskoku, tak ho zaraďte. Kolená priťahujte čo najvyššie. Snažte sa dopadať na zem zľahka a udržiavať váhu stále na špičkách. Striedavé skákanie bez meziskoku opakujte celkom stokrát. Ak si vyberiete variant s meziskokem, potom opakujte päťdesiatkrát.

 

Celý tréning zopakujte ideálne trikrát.



reklama


reklama


Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.


Zdroj: netky BL

Foto:  Unsplash



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok