BRATISLAVA - Centrum právnej pomoci (CPP) má novú infolinku, jej číslo je 0850 002 000. Ako informovala vedúca kancelárie riaditeľky Daniela Romanová, vďaka automatizovanému systému hlásky sa ľudia jednoducho spoja s kanceláriou, ktorú práve potrebujú. Linka slúži aj advokátom, ktorí s Centrom právnej pomoci spolupracujú.
Ten, kto potrebuje právnu pomoc, tak už nemusí prechádzať rôzne adresáre a hľadať kontakt na konkrétnu kanceláriu podľa bydliska. Stačí zavolať na číslo infolinky 0850 002 000 a ďalej volajúceho naviguje automatizovaný systém hlásky, prostredníctvom ktorého sa jednoducho spojí s kanceláriou, ktorú potrebuje.
Táto linka slúži zároveň aj advokátom, ktorí s Centrom právnej pomoci spolupracujú, aby mohli byť priamo spojení s právnym odborom alebo s príslušnou kanceláriou, s ktorými najčastejšie komunikujú. Linka funguje od 1. júna, jej prevádzkovateľom je Centrum právnej pomoci. Cena volania je účtovaná ako cena miestneho hovoru, v prípade telefonátu z mobilu je hovor spoplatnený podľa príslušného cenníka operátora.
Centrum právnej pomoci (CPP) vzniklo 1. januára 2006 s cieľom poskytovať komplexnú právnu pomoc ľuďom, ktorí pre nedostatok peňazí nemôžu využívať iné právne služby. Občania žiadajú o právnu pomoc pri rozvodoch, otázke zverenia detí do výchovy, výživnom, ale aj pri sporoch o určenie vlastníckych práv či neplatnom skončení pracovného pomeru. Veľkú skupinu tvoria tzv. spotrebiteľské spory. Od marca centrum radí aj pri osobnom bankrote, preto muselo výrazne posilniť svoje kapacity. Viac informácií možno nájsť na www.centrumpravnejpomoci.sk.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies