Soči posúva hranice na sociálnych médiách

NETKY.SK • 18 Február 2014, 13:43 • 2 min
Soči posúva hranice na sociálnych médiách

SOČI - Zimné olympijské hry v Soči posúvajú športový svet v zrkadle elektronických médií do nových dimenzií. Už po prvých dvoch dňoch padli všetky čísla, ktoré hlásili z Kanady po skončení ZOH 2010 vo Vancouveri.

Otvoriť časovú os

slovakia

left justify in out

Štatistiky len dokumentujú ohromné napredovanie internetu a schopnosť Medzinárodného olympijského výboru (MOV) a organizátorov zachytiť tento trend.

Už pred začiatkom ZOH si facebooková stránka MOV získala dvojmiliónovú fanúšikovskú základňu a po prvom týždni súťaží na ZOH pribudol ďalší milión. Sociálna sieť Facebook eviduje, že o podujatí za sedem dní konverzovalo 24 miliónov jej užívateľov. Internetová videodatabáza MOV na YouTube má 600-tisíc prezretí denne, celkovo už 300 miliónov. Naprieč všetkými sociálnymi sieťami má MOV 34 miliónov priaznivcov, z nich 2,7 miliónov na VKontakte, čo je najpopulárnejšia ruská aplikácia. 
"Našou prácou v MOV je priblížiť športovcov k fanúšikom a fanúšikov k športovcom. Myslím si, že sa nám to darí," vyhlásil riaditeľ MOV pre komunikáciu Mark Adams. Činia sa aj samotní olympionici, približne 1500 z nich na sociálnom fóre MOV zanechalo 40-tisíc príspevkov. "Priaznivci sú vtiahnutí do diania tým, že môžu zdieľať fotografie z Olympijského parku a iných miest," dodal Adams. 

Osvedčili sa tiež oficiálne sociálne platformy samotného podujatia - na Facebooku, Twitteri a Instagrame má Soči 2014 dva milióny interakcií. 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies