AKTUALIZOVANÉ Krivky krásnej Dominky obhajujú aj Oklamčákove úspešné missky!

NETKY.SK • 4 Máj 2017, 14:21 • 2 min

Slovensko už pozná najkrajšiu Slovenku pre rok 2017, no väčšmi ako víťazka Hanka Závodná, motá divákom hlavu finalistka číslo 4 Dominika Dávidová. Tá počas slávnostného večera predviedla figúru, ktorá pre štíhle finalistky misskovských súťaží nie je typická.

Otvoriť časovú os

Prítomným divákom v sále, ale aj pri obrazovkách udreli do očí krivky Dominiky Dávidovej predovšetkým počas promenády v spodnej bielizni. Kým zvyšné finalistky odhaľovali svoju kožu ako sa dalo, Dominika svoje telo schovávala pod priehľadným plášťom. Kritika na seba nenechala dlho čakať. Neprajníci na sociálnych sieťach kritizovali jej postavu a rovnako aj účasť v samotnej súťaži.

V zákulisí sa nám podarilo zistiť, že Dominika rapídne pribrala pre zdravoné problémy, čo neskôr v médiách potvrdila aj riaditeľka súťaže Karolína Chomisteková. Údajne ide o problémy týkajúce sa štítnej žľazy, ktorých v poslednej dobe všeobecne pribúda.

Za Dominiku sa však postavili aj bývalé víťazky súťaže Miss Slovensko, ktoré s kilami navyše mali pred súťažou problém. „Osobne ma veľmi potešilo, že sa prvýkrát v histórii v zostave finalistiek ukázala žena krv a mlieko! Dobre vieme, že aj ja som musela pred finále zhadzovať. Na kasting som prišla s váhou 65 kíl a do finále som mala váhu 54 kíl. Po rapídnom chudnutí sa mi kilogrami vratili ako bumerang. Keď je niečo krásne od prírody ako to ona sama zariadila, nie je potreba to menit. Trendy, ako celosvetovo, vidíme už nie sú iba 90-60-90. Za mňa palec hore, že sa porota nebála dať šancu Dominike, “ povedala Miss Slovensko 2004 Mária Sándorová.

"Keby ich tam bolo viac, bolo by to super. Takto to pre mňa chvíľu vyzeralo, že či neochorela, napokon vravia, že trochu aj áno. Myslím, že v exite s ňou budú vedieť čo spraviť a môže pekne rozbehnúť kariéru plus size modelky, aj keď to označenie nemám rada, lebo je to bežná veľkosť 38-40. Pevné nervy jej prajem, určite malo veľa ľudí pocit, že sa treba vyjadriť k jej telu." Vyjadrila sa aj I. Vicemiss Slovensko 2003 Miroslava Luberdová, či Miss Slovensko 2008 Edita Krešáková. „Dominika bola na finále krásna a tiež si myslím, že je na čase priniesť trend ženskosti a kriviek. Tiež som si postavu a miery musela dosť upraviť. Dominika každému ukázala, že krásna žena s krivkami má miesto v top dvanástke. Finále bolo super, pozerala to dokonca aj moja staršia dcérka." Vyjadrila sa.

Rovnaký postoj ako bývalé účastníčky súťaže Miss Slovensko zdieľa aj krasológ, zakladateľ a spoluorganizátor súťaže krásy na Slovensku Jozef Oklamčák. Ten krásnu Dominiku presadzoval ako náhradníčku už v minulom ročníku. Teraz dostala šancu obhajiť sa na finále a ako sa zdá, podarilo sa. „Som spokojný s Dominikou a jej účasťou vo finále. Právom dokázala, že v súťaži krásy má miesto aj dievča typu krv a mlieko. Ale musím povedať, že posledné roky je snaha nevyberať vychrtlé modelky, ale skôr dievčatá s plnšími, ženskými tvarmi,“ vyjadril svoju spokojnosť Oklamčák.

Nižšie vám tiež ponúkame fotografiu krásnej Dominiky v čase, keď sa  pýšila dokonalou figúrou a účasť na súťaži ešte len plánovala.

Je skvelý, talentovaný a bolo mi cťou stáť pred jeho objektívom :)

Príspevok, ktorý zdieľa Dominika Dávidová (@dominika_davidova),