Trapas: Miliónová kampaň propagujúca slovenskú vedu s preklepom!

NETKY.SK • 13 Jún 2014, 17:20 • 2 min
Trapas: Miliónová kampaň propagujúca slovenskú vedu s preklepom!

BRATISLAVA – Pred pár dňami odštartovala kampaň, ktorá má spropagovať slovenskú vedu. V televízii sa objavilo šesť rôznych videospotov a paradoxne jeden s preklepom. V reklame s Máriou Virčíkovou autori videa skomolili slovo Inteligentne na Intelegentne. Kampaň rozhodne nezačala dobre.

slovakia

left justify in out

Reklamné spoty sa objavili vo všetkých veľkých slovenských televíziách. A cena videospotov sa vyšplhala na 702-tisíc eur bez DPH. Napriek tomu, že textov vo videách nie je veľa, autori dokázali spraviť chybu. Celá kampaň „Popularizácia vedy a techniky“ bude stáť 15 miliónov eur.

 

Pravopisná chyba pôsobí veľmi komicky, pretože spoty propagujú vedu a chyba je ešte k tomu aj v slove Inteligencia. Podľa reklamy teda Mária Virčíková, ktorá pracuje v robotike, študovala umelú „Intelegenciu“.

 

Chybu po niekoľkých dňoch odstránili. „Mrzí nás, že sa nedopatrením dostali do spotu preklepy,“ povedala Eva Vašková zo štátneho Centra vedecko-technických informácií pre Mediálne.sk.

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies