BRATISLAVA – Pred pár dňami odštartovala kampaň, ktorá má spropagovať slovenskú vedu. V televízii sa objavilo šesť rôznych videospotov a paradoxne jeden s preklepom. V reklame s Máriou Virčíkovou autori videa skomolili slovo Inteligentne na Intelegentne. Kampaň rozhodne nezačala dobre.
Reklamné spoty sa objavili vo všetkých veľkých slovenských televíziách. A cena videospotov sa vyšplhala na 702-tisíc eur bez DPH. Napriek tomu, že textov vo videách nie je veľa, autori dokázali spraviť chybu. Celá kampaň „Popularizácia vedy a techniky“ bude stáť 15 miliónov eur.
Pravopisná chyba pôsobí veľmi komicky, pretože spoty propagujú vedu a chyba je ešte k tomu aj v slove Inteligencia. Podľa reklamy teda Mária Virčíková, ktorá pracuje v robotike, študovala umelú „Intelegenciu“.
Chybu po niekoľkých dňoch odstránili. „Mrzí nás, že sa nedopatrením dostali do spotu preklepy,“ povedala Eva Vašková zo štátneho Centra vedecko-technických informácií pre Mediálne.sk.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies