Informačno-poradenské centrum SP vybavilo vlani 48.115 požiadaviek občanov

NETKY.SK • 12 Január 2017, 15:05 • 2 min
Informačno-poradenské centrum SP vybavilo vlani 48.115 požiadaviek občanov

BRATISLAVA - Celkovo 480.115 požiadaviek občanov vybavilo v roku 2016 Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne. Z toho bolo 388.218 telefonických, 42.284 elektronických požiadaviek a 49.613 občanov v osobnom kontakte.

slovakia

left justify in out

Celkový počet vzrástol oproti minulému roku o 40.558 vybavených požiadaviek. Okrem toho Sociálna poisťovňa denne vybaví niekoľko tisíc stránok na svojich 76 pobočkách a vysunutých pracoviskách. 

 

Snahou centra je kvalitne pokryť čo najväčšie množstvo požiadaviek občanov. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.

 

"Odporúčame preto využívať aj elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý pracovný deň, ako prichádzajú." Uviedol Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.

 

 

 

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies