FOTO Čínska reštaurácia si zvolila nevhodný marketing: Ceny pre zákazníčky upravovali podľa veľkosti ich poprsia

NETKY.SK • 9 August 2017, 11:18 • 2 min
FOTO Čínska reštaurácia si zvolila nevhodný marketing: Ceny pre zákazníčky upravovali podľa veľkosti ich poprsia

Istá čínska reštaurácia sa rozhodla pre odvážnu reklamu, ktorá pobúrila verejnosť.

slovakia

left justify in out

Nie vždy platí, že aj negatívna reklama je reklama. Presvedčila sa o tom aj čínska reštaurácia Trendy Shrimp. Ich ostatná marketingová kampaň totiž spočívala v cenovom zvýhodňovaní žien, ktoré mali väčšie poprsie. Hoci zo začiatku sa zdalo, že sa zisky podniku zvýšili, nakoniec to majiteľovi prinieslo veľké problémy.

 

Reklamnú kampaň brali s humorom predovšetkým mladé ženy a, samozrejme, radosť mali aj tie obdarenejšie. Ostatná verejnosť však bola celým nápadom mimoriadne pobúrená. Zákazníci sa chodili sťažovať na magistrát a reklamu označovali a sexistickú, zahanbujúcu a diskriminujúcu. Majiteľ tvrdil, že zľavu napriek tomu dostala každá žena.

 

Posudzovanie nároku na zľavu zároveň vraj robil zásadne ženský personál. Muži v reštaurácii len obsluhovali. O konkrétnej realizácii tohoto hodnotenia však neinformovali.

 

Reklama po masívnej vlne odporu a tlaku magistrátu musela byť po týždni stiahnutá. Majiteľ však vyhlásil, že nepotrvá dlho a príde znova s niečím netradičným.

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Karnisova
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies