Istá čínska reštaurácia sa rozhodla pre odvážnu reklamu, ktorá pobúrila verejnosť.
Nie vždy platí, že aj negatívna reklama je reklama. Presvedčila sa o tom aj čínska reštaurácia Trendy Shrimp. Ich ostatná marketingová kampaň totiž spočívala v cenovom zvýhodňovaní žien, ktoré mali väčšie poprsie. Hoci zo začiatku sa zdalo, že sa zisky podniku zvýšili, nakoniec to majiteľovi prinieslo veľké problémy.
Reklamnú kampaň brali s humorom predovšetkým mladé ženy a, samozrejme, radosť mali aj tie obdarenejšie. Ostatná verejnosť však bola celým nápadom mimoriadne pobúrená. Zákazníci sa chodili sťažovať na magistrát a reklamu označovali a sexistickú, zahanbujúcu a diskriminujúcu. Majiteľ tvrdil, že zľavu napriek tomu dostala každá žena.
Posudzovanie nároku na zľavu zároveň vraj robil zásadne ženský personál. Muži v reštaurácii len obsluhovali. O konkrétnej realizácii tohoto hodnotenia však neinformovali.
Reklama po masívnej vlne odporu a tlaku magistrátu musela byť po týždni stiahnutá. Majiteľ však vyhlásil, že nepotrvá dlho a príde znova s niečím netradičným.
Chinese Restaurant Coming Under Fire For Offering Women Discounts Based On Their Bra Sizes: https://t.co/Gd9xRpI7IB pic.twitter.com/mNqZZu4RkT
— YOMYOMF (@yomyomf) 7. augusta 2017
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies