Adidas chce otvoriť 2500 nových obchodov v menších čínskych mestách
Nemecký výrobca športových potrieb Adidas plánuje do roku 2015 otvoriť viac ako 2500 nových obchodov v menších čínskych mestách, aby zvýšil svoje zisky z rýchlo sa rozvíjajúceho trhu.
Adidas, ktorý je druhým najväčším výrobcom športových potrieb na svete, zaznamenal v 3. štvrťroku 2010 na čínskom trhu opäť rast príjmov a v priebehu piatich rokov chce dosiahnuť, aby sa jeho tempo zrýchlilo a dosiahlo dvojciferné číslo.
Už na budúci rok by sa nemecký koncern chcel stať druhým najväčším predajcom športových potrieb v Číne. Z tejto pozície ho po letnej olympiáde v roku 2008 vytlačili rivali Nike a domáca firma Li Ning.
Adidas by už na budúci rok chcel zosadiť Li Ning z druhej priečky agresívnou taktikou - otvorením predajní v menších mestách so špecifickými produktmi prispôsobenými potrebám a príjmom obyvateľov týchto miest.
Zdroj: TASR/Reuters
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies