BRATISLAVA - Zľavové portály vyhľadáva na vyhľadávači Google mesačne približne 140.000 Slovákov. Najčastejšie vyhľadávajú Zľavomat (90.500 ľudí za mesiac).
"Tento záujem potvrdzuje našu pozíciu lídra na trhu. Potenciálni zákazníci sa aj u zľavových portálov orientujú na kvalitu servisu," uviedol riaditeľ Zľavomatu Tomáš Sroka. O portál ZľavaDňa sa zaujíma 33.100 užívateľov internetu. Zľavový portál s dlhodobo treťou najvyššou vyhľadávanosťou na Google 8100 záujemcov bol dnes už skrachovaný Shopcity. Aktuálnou trojkou je tak Morezliav s 3600 vyhľadávaniami, nasledujú Zamenej s tisíckou vyhľadávaní a Šetrizatri, ktorý si volí 320 ľudí.
Popri cestovaní či gastronómii sa stále viac presadzuje pri zľavových portáloch nákup tovaru. Preto sa viac presadzujú aj v porovnaní s klasickými e-shopmi. Zľavomat obsadil tretiu pozíciu za portálmi Alza.sk so 150.000 a Nay.sk s 95.000 vyhľadávaniami. Za Zľavomatom nasleduje Mall.sk so 60.000 a Hej.sk s 50.000 zadaniami do vyhľadávača Google.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies