BRATISLAVA - Občania by sa nemali nechať oklamať praktikami podvodníkov a svoje sociálne záležitosti by si mali riešiť vždy výlučne v priamom kontakte so Sociálnou poisťovňou (SP).
Vyskytli sa totiž prípady podvodného konania nielen formou návštevy v bydlisku, ale aj formou e-mailov, listov, v ktorých podvodne žiadali občanov, aby napr. zaplatili dlh voči SP.
"Upozorňujeme občanov, že pracovníci poisťovne nikdy nenavštevujú poistencov v mieste ich bydliska s rôznymi ponukami na akékoľvek poistenie, sporenie alebo vyberanie peňazí. Občania by preto nikdy nemali reagovať na takéto ponuky a výzvy od neznámych osôb, ktoré ich navštívia v mieste bydliska, alebo ich oslovia na ulici a vydávajú sa za zamestnancov Sociálnej poisťovne," radí Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Podľa neho Sociálna poisťovňa nenavštevuje ľudí doma, jej zamestnanec môže poistenca navštíviť iba v súvislosti s kontrolou liečebného režimu počas pracovnej neschopnosti.
Občania si môžu všetky záležitosti spoľahlivo vyriešiť či už návštevou pobočky poisťovne, alebo telefonicky či e-mailom v kontakte s Informačno-poradenským centrom Sociálnej poisťovne.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies