Predaj leteniek Student Agency na Slovensku stúpol o 17 %
Predaj leteniek spoločnosti Student Agency na Slovensku za prvý polrok medziročne stúpol o 17 %. Firma tak predala 15.500 leteniek, pričom v prvom polroku 2010 to bolo približne 13.300. Najobľúbenejšími destináciami boli Bangkok, New York, Londýn, Paríž či Barcelona.
"Nárast počtu predaných leteniek odráža niekoľko trendov. Skončila sa ekonomická kríza, ktorá ovplyvnila dopyt po letenkách. Ruku v ruke s tým sa rozširuje ponuka leteckého spojenia zo Slovenska a z bratislavského letiska, ktoré okrem moderných priestorov nového terminálu ponúka viac priamych leteckých spojení do významných európskych destinácií," konštatuje v stanovisku pre médiá obchodná riaditeľka spoločnosti Adriana Brolová.
Spolu s nárastom počtu klientov zaznamenala Student Agency na Slovensku aj rast tržieb, a to o 6,3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Tržby z predaja leteniek tak za prvých šesť mesiacov tohto roku dosiahli 3,22 milióna eur.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies