USA - Napriek tomu, že McDonald's je spolu so Starbucks viditeľný pomaly v každom nákupnom centre na svete, nefiguruje ani jedna z týchto spoločností na prvom mieste v populárnosti. Na prvom mieste sa v roku 2017 ocitol Subway, ktorý mal podľa prieskumov po celom svete otvorených cez 43 000 reštaurácii, pričom druhý McDonald's mal 37 000 a tretí Starbucks 27 000.
Tieto čísla však z ekonomického pohľadu nie sú adekvátne. Zatiaľ čo McDonald's a Starbucks sa v posledných piatich rokoch mali stále väčšie tržby ku konci roku, tak Subway sa od roku 2014 zhoršil. Za posledných 12 mesiacov poklesol dokonca o 7,6%. O prieskum trhu sa postarala firma Technomic. Navyše pokles tržby firmy Subway začal po uzatváraní pobočiek. V roku 2016 viac ako 350, 800 v roku 2017 a ďalších 500 počas tohto roka.
Priemyselní analytici poukazujú na niekoľko dôvodov, najmä na nedostatok inovácií. Zatiaľ čo McDonald's a Starbucks neustále vytvárajú nové produkty a dizajn, spoločnosť Subway zaostáva. Vlani, sendvičová predajňa oznámila svoj prvý veľký redesign, Fresh Forward, za takmer 20 rokov.
Nedávna generálna riaditeľka Suzanne Greco, odišla do dôchodku. Keďže spoločnosť hľadá svojho prvého generálneho riaditeľa, ktorý nie je členom rodiny DeLuca od svojho založenia v roku 1965, mnohí sa pýtajú, či táto zmena môže zmeniť prílev na najplodnejší reštauračný reťazec na svete.
Ako dočasný výkonný riaditeľ spoločnosti pôsobí Trevor Haynes.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies