Slávny jónsky ostrov investuje do luxusného ubytovania a hľadá turistov s „hlbokými vreckami“.
Modré more, slnko, kultúra a bohatá história. To sú niektoré z vecí, ktoré Korfu radia na popredné miesta v zozname obľúbených turistických destinácií.
Práve vďaka tomu sa v posledných rokoch zvýšil počet turistov.
Len v roku 2024 sa počet turistov na ostrove zvýšil o 7 % a dosiahol celkovo takmer 2 milióny. Zároveň sa od roku 2019 zvýšil počet príletov medzinárodnými leteckými spoločnosťami o 32 % a príchodov trajektovou dopravou o 31 %.
Ostrov je ikonou a lákadlom svetového cestovného ruchu, ale teraz miestne úrady zmenili smer. Snažia sa o kvalitnejší rozvoj, aby bol cestovný ruch na Korfu udržateľný.
Otvorenie nových trhov zohralo dôležitú úlohu aj pri hľadaní turistov, ktorí míňajú viac peňazí.
Najviac turistov prichádza z Veľkej Británie, nasleduje Nemecko, Taliansko, Poľsko a Francúzsko. Týchto päť trhov predstavuje 75 % turistov na Korfu.
Cieľom nového plánu úradov je, aby sa Korfu stalo magnetom pre turistov z celého sveta, ktorí chcú stráviť luxusnú dovolenku na krásnom mieste plnom nádherných pláží a jedinečných atrakcií.
Veľkým lákadlom sú priame lety. Na Korfu je v súčasnosti 33 päťhviezdičkových hotelov a niekoľko butikových hotelov, ktoré sú určené pre turistov s hlbokými vreckami.
Cestovné kancelárie preto investujú do luxusného ubytovania, čo posilňuje politiku, ktorú chce Korfu presadzovať, aby sa vyhlo masovému turizmu a prilákalo bohatých zákazníkov.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies