BRATISLAVA - Včera večer sa hollywoodsky herec a producent Jude Law objavil spolu s elitným hereckým osadenstvom zo sveta zážitkového divadla v exkluzívnej interaktívnej šou.
Odysea so 14 scénami sa konala v londýnskom hoteli Mondrian od architekta Toma Dixona. V tajnom podzemnom bankovom trezore sa zišlo 100 hostí, ktorí sledovali predstavenie a stali sa hviezdami ich vlastnej osobnej šou. Títo náhodní účastníci sa stali členmi živého divadelného predstavenia „The Life RX“ – multi-senzorického sveta luxusu, vzrušenia a zážitku, ktorý je zobrazený v najnovšej televíznej reklame na nový model Lexus RX 2016, v ktorej účinkuje aj hviezdny Jude Law.
Každá miestnosť so sebou priniesla nové scenáre a nečakané zážitky, pri ktorých museli hostia improvizovať vo svojej novej polohe medzinárodnej filmovej hviezdy, zatiaľ čo zvyšok osadenstva bol plne pripravený pracovať s konkrétnymi postavami. Dokonalé vlastné predstavenie.
Nová úloha hostí sa potom dramaticky obrátila, keď ich Jude Law, legenda divadelných dosiek a obrazovky – a fanúšik zážitkového divadla – prekvapil a a ich finále „scény s červeným kobercom“ začlenil do produkcie.
Scény boli vytvorené ako oslava luxusného kreditu nového modelu Lexus RX. Každá scéna bola starostlivo vytvorená a inšpirovala sa prvkami výrazne tvarovaného najpredávanejšieho SUV a mimoriadneho životného štýlu, zobrazeného v televíznej reklame. Toto kreatívne východisko stavalo hostí do mnohých scenárov „filmovej hviezdy“, pričom každý z nich bol navrhnutý s cieľom stimulovať zmysly sofistikovanejšími spôsobmi.
Hostia prechádzali z jednej vzrušujúcej scény do druhej. Laser ich viedol podzemnými bankovými trezormi, plazili sa cez obrie reproduktory inšpirované prémiovými akustickými systémami Marka Levinsona, zvukára z Woodstocku, ktoré boli umiestnené do modelu Lexus RX a úlohou bolo uniknúť prenasledovateľom, pričom ich požiadali, aby nepozorovane odišli v prispôsobenom luxusnom vozíku na batožinu!
Gastronomické zručnosti našich hviezd otestoval puntičkársky osobný kuchár. Ich „prítomnosť na obrazovke“ spochybňovali mediálne elity z kín. A pri premiére ich vlastného filmu sa masa zbožňujúcich fanúšikov vrhla na naše hviezdy.
Stali sa dokonca aj módnymi ikonami. Luxusný britský krajčír, Joshua Kane (v produkcii hrá sám seba), prosil naše hviezdy, aby si obliekli jeden z jeho unikátnych výtvorov pre nadchádzajúcu sezónu odovzdávania ocenení. Pri tvorbe odevu použil rovnaké odborné remeselné spracovanie a techniky ručného šitia, ktoré sa využívajú aj v interiéri luxusného SUV.
Ak hovoríme o vystúpení, Jude Law povedal: „Zážitkové divadlo je médium, o ktoré sa už nejaký čas zaujímam. Toto je zážitok, pri ktorom je publikum hráčom, keď sa publikum prenesie do neuveriteľne magického sveta – keď sa nakrúcala reklama „Life RX“, vrhol som sa do tohto sveta a chcel som byť jeho súčasťou. Užil som si veľa zábavy a dúfam, že všetci, ktorí prišli, si to užili rovnako ako my pri vytváraní.“
Spiros Fotinos, riaditeľ marketingu spoločnosti Lexus Europe, povedal: „Kampaňou „The Life RX“ sme vyjadrili postoj, ktorý rezonuje u moderného luxusného spotrebiteľa. Luxus nie je len o tom mať možnosť niečo urobiť, ale v skutočnosti mať odvahu to urobiť, a urobiť to podľa seba. A presne to sme urobili, keď sme zinscenovali zážitkové predstavenie, kde sme umožnili našim hosťom účinkovať. Všetci prešli 14 rovnakými scénami, ale každý z nich zažil niečo jedinečné a úžasné. Tento prispôsobený prístup odráža ducha značky Lexus a perfektne ladí s odvážnym a inovatívnym charakterom nového RX.“
Podujatie starostlivo produkoval a režíroval špičkový tím vrátane kreatívneho režiséra Londýnskeho Old Vic Tunnels Hamisha Jenkinsona, režiséra mnohých filmových klasík Simona Evansa, zvukového a grafického dizajnéra úspešného hitu a podmanivého zážitku Punch Drunk Stephena Dobbieho, javiskovej a kostýmovej výtvarníčky ocenenej produkcie „The Railway Children’s“ Joanny Scotcherovej, svetelného dizajnéra Tupaca Martira, ktorý pracuje pre Moschino a Beyonce a mnohých z hercov účinkujúcich v šou kultového zážitkového divadla ako je napríklad „You Me Bum Bum Train“.
Podmanivý zážitok „The Life RX“ sa bude ďalej rozvíjať pomocou priekopníckej filmovej techniky 360° snímania. V celom priestore boli umiestnené skryté kamery, aby si aj tí, ktorí sa nemohli zúčastniť, mohli tento zážitok vychutnať doma.
Televízna reklama „The Life RX“’
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies