V hlavnej úlohe Kevin a Katy. Sú to mrkvy, ktoré sa „preslávili“ vo vianočnej reklame spoločnosti Aldi.
Podľa vzoru týchto „hviezd“ vyrobili plyšové hračky. V supermarketoch stáli pôvodne v prepočte 3,39 eur a veľmi rýchlo sa vypredali. Ostalo však mnoho ľudí, ktorí si ich prajú tiež ale nie je ich možné nikde kúpiť.
Niekto v tejto situácii objavil obchodný potenciál. Na eBay sa objavila ponuka, v ktorej sú slávne mrkvy dostupné za 1000 libier (1131 eur). No nekúp to.
Ľudia sú rozhorčení a vylievajú si zlosť na sociálnych sieťach. Pýtajú sa, prečo ich nevyrobili viac, keď je o ne taký záujem. Na sociálnych sieťach sa dokonca vytvorili skupiny, kde združujú ľudia loviaci tieto mrkvy. Spoločne pátrajú a informujú sa o možných dostupných kusoch.
Čím sú plyšové mrkvy tak výnimočné? Že by bolo medzi deťmi tak veľa veganov? Keby boli ľudia trochu kreatívnejší, mohli by si jednoduché hračky ušiť sami ale zručnosť sa dnes nosí čoraz menej. Tak nech platia.