Alex si myslel, že sa len rýchlo naje a bude pokračovať v ceste, no dopadlo to trochu inak.
Mnohé reštaurácie rýchleho občerstvenia bývajú otvorené nonstop, teda aj počas noci. V tom čase síce veľa zákazníkov nemajú, no predsa sa nejakí nájdu, a preto personál musí byť na všetko pripravený. Aj oni sú však iba ľudia a nie vždy dokážu byť, povedzme, v plnom nasadení. Podobnú skúsenosť má aj Alex Bowen.
Alex sa okolo druhej hodiny v noci rozhodol, že sa po ceste zastaví v rýchlom občerstvení, kde si dopraje sendvič. Vošiel do prevádzky a čakal, kým ho niekto obslúži. Keď sa však ani po desiatich minútach nikto neukázal, rozhodol sa zistiť, kde nastal problém.
Muž teda opatrne nakukol do kuchyne a nemohol uveriť tomu, čo videl. Personál si totiž sladko spal! V tej chvíli mohol Alex z celej situácie urobiť veľký rozruch a oboznámiť o tom vedúceho, no nespravil to. Namiesto toho zamestnanca nechal spať a obslúžil sa sám.
Tolerantný zákazník vošiel do kuchyne, zapol gril, urobil si sendvič podľa vlastného gusta, následne gril vypol a všetko po sebe dôkladne umyl a upratal. Keď sa najedol, nechal na pulte peniaze a reštauráciu opustil. Tento zážitok však bol pre neho natoľko výnimočný, že svoju skúsenosť popísal na sociálnej sieti, kde nezabudol pridať ani zopár fotografii.
A ako reagovala samotná sieť fastfoodov, keď sa o záležitosti dozvedela? S humorom. Alexa pochválili za jeho „kuchárske umenie“ a zamestnanca neprepustili. Suspendovali ho len na týždeň, po ktorom sa mohol vrátiť späť. Teraz už však zrejme budú obozretnejší, pretože ak by bol zákazníkom niekto iný, mohlo to dopadnúť oveľa horšie.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies