Sociálna sieť Twitter sa rozhodla zaviesť možnosť predplatného, vďaka ktorému budú príspevky viditeľnejšie aj bez reklamnej kampane.
Twitter zavádza novú službu. Zatiaľ je len vo fáze testovania, no ak sa osvedčí, ponúkne používateľom možnosť predplatiť si väčší dosah svojich príspevkov aj bez toho, aby bolo potrebné vytvárať špeciálnu reklamnú kampaň.
Služba zatiaľ nemá vlastný názov. Sociálna sieť ju ponúka za 99 dolárové predplatné. Nakoľko analytici nedokážu presne odhadnúť, aký dopad takáto inovácia môže mať, rozhodli sa, že klientom dajú k dispozícii 30 testovacích dní bezplatne.
Twitter chce týmto spôsobom podporiť malých a stredných podnikateľov, nie veľké firmy či známe osobnosti. Práve menšie spoločnosti totiž majú problém presadiť sa v dôsledku nedostatku financií na väčšie reklamné kampane a propagáciu.
Algoritmy, ktoré príspevky pre používateľov sociálnej siete vyberajú budú teda uprednostňovať tie z nich, ktoré majú novú službu predplatenú.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies