LONDÝN - Americko-britská plavebná spoločnosť Carnival očakáva, že jej značka Costa si na opätovné získanie pôvodnej reputácie a ziskovosti bude musieť počkať pravdepodobne tri roky. Informovala o tom agentúra Reuters.
Reputáciu značky do veľkej miery poškodila havária lode Costa Concordia, ktorá v januári minulého roka neďaleko toskánskeho ostrova Giglio narazila na útes a prevrátila sa nabok. V útrobách lode zahynulo 32 ľudí. Plavidlo sa až minulý týždeň podarilo po špeciálnej a nákladnej operácii narovnať.
"Je veľa svetových značiek, ktoré sa dostali do ťažkostí, no napriek tomu sa rýchlo dokázali vrátiť k pôvodnej sláve. Súčasná ekonomická situácia v južnej Európe nám však v tomto smere príliš nepomáha," povedal na tlačovej konferencii v Londýne predseda správnej rady spoločnosti Carnival Micky Arison.
"Pozícia značky Costa sa začína pomaly zlepšovať, naše štúdie akceptovateľnosti naznačujú, že je to lepšie než pred časom," povedal Arison. Dodal však, že "potrvá dva až tri roky, než sa značka dostane opäť na úroveň, na ktorej kedysi bola".
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies