Zľavový portál by si mal zákazník preveriť

NETKY.SK • 4 August 2013, 13:00 • 2 min
Zľavový portál by si mal zákazník preveriť

BRATISLAVA - Korektný zľavový portál má na internetovej stránke uvedené obchodné podmienky, fakturačné a kontaktné údaje, má funkčnú linku zákazníckej podpory a reaguje na maily.

slovakia

left justify in out

Zákazníci by si mali preverovať zľavový portál, cez ktorý chcú nakúpiť a vybrať si taký, ktorý má zázemie, dobré referencie, poskytuje záruky a komunikuje s klientom. "Korektný zľavový portál má na internetovej stránke uvedené obchodné podmienky, fakturačné a kontaktné údaje, má funkčnú linku zákazníckej podpory a reaguje na maily," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk Tomáš Sroka.

Tento rok skrachovali už viaceré zľavové portály. Naposledy v piatok (2.8.) Hospodárske noviny informovali o stránke Skvelazlava.sk, ktorá nedoručuje objednaný tovar, nekomunikuje, a pritom stále prijíma objednávky. Ešte vo februári skrachoval portál Hyperzľava.sk. V polovici júna sa zase podľa medializovaných informácií v zložitej ekonomickej situácii ocitol portál ShopCity.sk. Firma prepustila obchodný tím, spoluprácu s ňou ukončili niektorí partneri a agregátori prerušili uvádzanie jej ponúk. Avizovala však vstup nového investora.

V Českej republike zanikla počas roka polovica zľavových portálov a ich počet klesá aj na Slovensku, upozorňuje Sroka. "Trh sa prečisťuje a menšie portály zanikajú, lebo nie sú schopné poskytovať také podmienky a záruky ako silní hráči," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies