Zľavomat.sk zvýšil obrat v prvom polroku o pätinu

NETKY.SK • 17 August 2014, 09:06 • 2 min
Zľavomat.sk zvýšil obrat v prvom polroku o pätinu

BRATISLAVA - Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat.sk si aj v tomto roku upevnil pozíciu na trhu. Podľa štatistiky zliav agregátora bajaja.sk je Zľavomat.sk za prvý polrok lídrom v tržbách aj v počte predaných kupónov.

slovakia

left justify in out

Podľa agregátora zľavy.sme.sk je podiel Zľavomat.sk na trhu v druhom štvrťroku 34,08 percenta, čo je štvorpercentný nárast oproti prvému kvartálu.
      

"Obrat Zľavomat.sk narástol medziročne v prvej polovici tohto roka o vyše 20 percent. Za prvý polrok sme predali viac ako 320-tisíc kupónov, pre zákazníkov sme pripravili 3400 ponúk a vyše 800 módnych kampaní. Na slovenský trh sme priniesli desiatky nových módnych značiek, ktoré u nás zatiaľ nie sú etablované a nemajú kamenné predajne," povedal Tomáš Sroka, riaditeľ portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.
      

Podľa neho budú v budúcnosti rásť najmä nákupy cez smartfóny a tablety. "Nový trend dokazujú už aj tohtoročné výsledky: za prvý polrok vzrástol medziročne obrat predaja cez smartfóny a tablety až štvornásobne! Dôvodom je najmä rastúca penetrácia smarttechnológií medzi spotrebiteľmi a zvyk vo voľnom čase aj online nakupovať, a to kdekoľvek – napríklad vo vlaku, v autobuse, na dovolenke či pri čakaní na priateľov. Preto plánujeme ešte viac v druhom polroku zlepšiť našu aplikáciu s posilnením lokálnych ponúk a vyjsť tak zákazníkom v ústrety," dodal T. Sroka.
      

Najväčším prekvapením v prvom polroku 2014 bol opäť rekordný predaj tují do záhradky – celkovo si Slováci cez Zľavomat.sk kúpili 11.643 ks tují, čo je historicky najpredávanejšia zľava na celom slovenskom zľavovom trhu. Prekvapením bol aj rekordný predaj nového zážitku – vstupu do 5D kina v piatich mestách Slovenska (10.703 ks) v najväčších nákupných centrách.
      

"Výrazne sa však rozbehlo cestovanie – najmä nové last minute pobyty a rodinné dovolenky v Chorvátsku, kde zákazníkom pomáhame s rezerváciou. Hitom boli aj estetické medicínske zákroky – plastika viečok, zväčšovanie pŕs a laserová operácia očí a zážitky rôzneho druhu – od vstupov do akvaparkov až po návštevu bratislavského UFO," dodal T. Sroka.
      

Plánom spoločnosti je podľa neho v druhej polovici roka zákazníkom predstaviť novú mobilnú aplikáciu, väčší výber last minute pobytov a nové zážitky.

      

Najpredávanejšie zľavy za prvý polrok 2014: 1.    Tovar: záhradné tuje (11.643 ks) 2.    Jedlá: pizza v Košiciach (3297 ks) 3.    Pobyt: wellness pobyt v Dependance Grand hotela Permon**** Permoník, Vysoké Tatry (635 ks) 4.    Zážitky, zábava: 5D kino (10.703 ks)



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies