NEW YORK - Americký internetový gigant Yahoo sa dohodol na kúpe analytickej spoločnosti Flurry za vyše 300 miliónov USD (221,93 milióna eur). Informovala o tom agentúra Bloomberg s odvolaním sa na zdroje oboznámené s výsledkom rokovaní, ktoré však nechceli byť menované.
Flurry monitoruje a analyzuje údaje z viac ako pol milióna aplikácií pre smartfóny, čo umožňuje reklamným firmám lepšie porozumieť užívateľom a následne efektívnejšie zacieliť svoje kampane. Yahoo tak môže zvýšiť príjmy z reklamy.
Generálna riaditeľka Yahoo Marissa Mayerová označila mobilné telefóny za kľúčové pri dosiahnutí cieľa, ktorým je nárast príjmov z reklamy.
Yahoo neprezradil cenu, za ktorú kupuje šesť rokov starú firmu Flurry, ale podľa zdrojov je to vyše 300 miliónov USD.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies