Volkswagen Group konsoliduje globálny mediálny budget u PHD

NETKY.SK • 16 Jún 2016, 16:54 • 2 min
Volkswagen Group konsoliduje globálny mediálny budget u PHD

BRATISLAVA - Volkswagen Group v pondelok 13. júna potvrdila, že od januára 2017 bude konsolidovať kompletné mediálne plánovanie a nákup u PHD.

slovakia

left justify in out

Oznámila, že PHD bude manažovať všetkých 8 značiek VW Group: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Porsche, Bentley, LCV a MAN na 35 trhoch.

VW sa mieni tento rok stať najväčším výrobcom automobilov na svete a je piatym najväčším zadávateľom reklamy - výdavky sa odhadujú na viac ako 2,5 miliardy USD.

Podľa oficiálneho vyhlásenia VW Group: "Nové možnosti digitalizácie a nové spôsoby zacielenia špecifických skupín sa budú v mediálnom plánovaní omnoho viac brať do úvahy. Po prehodnotení kompletného rozpočtu a výberu, ktorý trval 8 mesiacov, bola uzavretá nová zmluva na globálny mediálny Budget VW Group. Mediálna holdingová spoločnosť Omnicom Group vyčnievala spomedzi konkurencie a presvedčila všetky značky Volkswagen Group tým, že poskytla trendsetové podnety pre mediálny manažment a široko založenú, strategicky jasnú škálu služieb."

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies